Produkcja ludzi.

21. Data: 2023-01-14 17:00:04

Temat: Re: Produkcja ludzi.
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2023 o 12:10, XL pisze:

> Cały czas ujawnia - ciasna mentalność agenturalna zawsze i u każdego szuka
> znamion anty-agentury i nie dopuszcza inaczej ?
> No to na kogo mogło to głosować? No przecie tylko na ćwierćinteligentnego
> (ale z właściwymi dla tej frakcji korzeniami) Czaskoskiego.

W sumie na kogo głosował jest dla mnie mało istotne. Najciekawsze są
szpagaty jakie robi, byle nie odpowiedzieć na to pytanie :) Wtedy gdy
pierwszy raz go o to zapytałem, gdyby odpowiedział "odwal się, to moja
prywatna sprawa" - to bym uszanował. Ale nasz gieroj zdeklarował, że nie
ma problemu z odpowiedzią na to pytanie. Po czym za jakiś czas,
dopytywany, zaczął się tłumaczyć jakimś mniejszym złem :) Teraz
twierdzi, że już odpowiedział. Czyli po pierwsze, nie ma odwagi
odpowiedzieć. Ale co gorsza, po drugie nie ma odwagi przyznać wprost, że
nie chce odpowiedzieć na to pytanie. Zdaje się, że tu po prostu wchodzą
w grę sprawy wizerunkowe, a konkretnie wizerunek wśród jego "fanów".
Musi być bardzo z tym wizerunkiem związany, skoro tak go broni, jest
spora szansa, że on sam w ten wizerunek uwierzył i że ten wizerunek
kwiatka definiuje, a nie na odwrót :)

PD

22. Data: 2023-01-14 22:50:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> W sumie na kogo głosował jest dla mnie mało istotne.

Dla mnie też - jak i dam Czaskoski ?
> Najciekawsze są
> szpagaty jakie robi, byle nie odpowiedzieć na to pytanie :)

Ano właśnie. Ma złudzenie, że jest TAJEMNICZY ?

> Wtedy gdy
> pierwszy raz go o to zapytałem, gdyby odpowiedział "odwal się, to moja
> prywatna sprawa" - to bym uszanował.

Pamiętam.

> Ale nasz gieroj zdeklarował, że nie
> ma problemu z odpowiedzią na to pytanie. Po czym za jakiś czas,
> dopytywany, zaczął się tłumaczyć jakimś mniejszym złem :) Teraz
> twierdzi, że już odpowiedział.

Poniekąd odpowiedział - całym swoim pisaniem o wszystkim innym pokazując
swoją lewacką (czyt.: prostą jak budowa cepa) mentalność i POglądy.

> Czyli po pierwsze, nie ma odwagi
> odpowiedzieć. Ale co gorsza, po drugie nie ma odwagi przyznać wprost, że
> nie chce odpowiedzieć na to pytanie.

Bo on doskonale wie, że to by zostało w necie na długo i kiedyś ktoś jemu
(mentalnie) POdle POdobny by mu to wyciągał tak jak on to czyni wobec mnie
w zw. z moim pobytem w RN. Tacy mają to we krwi ?

> [...]
> Musi być bardzo z tym wizerunkiem związany, skoro tak go broni, jest
> spora szansa, że on sam w ten wizerunek uwierzył i że ten wizerunek

Jak wyżej :)

> PD

Małgorzata

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

23. Data: 2023-01-15 14:10:50

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2023 o 17:00, PD pisze:

> W sumie na kogo głosował jest dla mnie mało istotne. Najciekawsze są
> szpagaty jakie robi, byle nie odpowiedzieć na to pytanie :)

No i widzisz, nawet taka tępa ikselka zrozumiała odpowiedź.
A ty nie :)

> zaczął się tłumaczyć jakimś mniejszym złem :)

Nawet tępa ikselka doskonale zdaje sobie sprawę, które zło było mniejsze.
Czyli z pełną tego wiadomością głosowała na większe.
Ty też głosowałeś na większe zło?

> Teraz
> twierdzi, że już odpowiedział. Czyli po pierwsze, nie ma odwagi
> odpowiedzieć.

Nawet taka tępa ikselka zrozumiała odpowiedź...
Czyli jednak odpowiedział :)

> Ale co gorsza, po drugie nie ma odwagi przyznać wprost, że
> nie chce odpowiedzieć na to pytanie.

Jak nie chce? Przecież odpowiedział.
Nawet taka tępa ikselka zrozumiała odpowiedź...
Nie moja wina, że ty nie.

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2023-01-15 18:12:11

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2023 o 14:10, Kviat pisze:

> No i widzisz, nawet taka tępa ikselka zrozumiała odpowiedź.
> A ty nie :)

jprd, obudź się :) Pytałem cię wtedy o pierwszą turę. Czaisz różnicę? Wg
tobie podobnych, każdy z tamtych kandydatów był mniejszym złem od PAD. I
przypomnij sobie, że jeszcze gadaliśmy wcześniej o PO. Nie zacytuję
dokładnie, ale ponoć PO wg. ciebie to straszna mafia czy coś w tym
stylu. Zatem?

> Ty też głosowałeś na większe zło?

Nie, ja głosowałem na konkretne nazwisko.

PD

25. Data: 2023-01-16 09:49:35

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2023 o 18:12, PD pisze:

> jprd, obudź się :) Pytałem cię wtedy o pierwszą turę.

jprd, obudź się :)
Przecież ci odpowiedziałem.
Nawet tępa ikselka zrozumiała odpowiedź.

> Czaisz różnicę?

Ja tak. A ty?

> Wg tobie podobnych, każdy z tamtych kandydatów był mniejszym złem od PAD.

Tylko wg twoich urojeń.
Nie każdy.

> I przypomnij sobie, że jeszcze gadaliśmy wcześniej  o PO. Nie zacytuję
> dokładnie, ale ponoć PO wg. ciebie to straszna mafia czy coś w tym
> stylu.

Sam sobie przypomnij, zamiast wymyślać brednie "czy coś w tym stylu".
PO to amatorzy w porównaniu do twoich idoli.

> Zatem?

Zetem głosowałem na mniejsze zło.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Nie, ja głosowałem na konkretne nazwisko.

I dlatego wstydzisz się je podać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2023-01-16 10:15:49

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2023 o 09:49, Kviat pisze:

> [...]
>
> Sam sobie przypomnij, zamiast wymyślać brednie "czy coś w tym stylu".
> PO to amatorzy w porównaniu do twoich idoli.

Zatem wstydzisz się podać nazwisko twojego kandydata. Wali mnie, czy
można się tego nazwiska domyśleć.

> I dlatego wstydzisz się je podać?

Mnie nikt nie pytał na kogo głosowałem. A gdyby zapytał, to kazał bym
spierdalać, bo to nie pytającego sprawa :)

PD

27. Data: 2023-01-16 11:22:28

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2023 o 10:15, PD pisze:

> Zatem wstydzisz się podać nazwisko twojego kandydata. Wali mnie, czy
> można się tego nazwiska domyśleć.

Niczego nie trzeba było się domyślać. Każdy wie, które zło w tej puli
jest mniejsze, a które większe.
Nawet taka tępa ikselka wie na kogo głosowałem :)

> Mnie nikt nie pytał na kogo głosowałem. A gdyby zapytał, to kazał bym
> spierdalać, bo to nie pytającego sprawa :)

Bo się wstydzisz, bo masz świadomość, że głosowałeś na większe zło.
Czyli jest postęp.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2023-01-16 11:28:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> Zatem wstydzisz się podać nazwisko twojego kandydata. Wali mnie, czy
> można się tego nazwiska domyśleć.

Nie poda, bo by było ,,na piśmie". A to zwykły tępy tchórz, dekownik i
koniunkturalista oraz tajniak jest, który ma zabronione zostawianie śladów,
bo byłby spalony - przecież za chwilę mu każą iść do PiSu jako wtyka i on
to zrobi bez najmniejszej żenady.

29. Data: 2023-01-16 13:31:27

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2023 o 11:22, Kviat pisze:

> Niczego nie trzeba było się domyślać. Każdy wie, które zło w tej puli
> jest mniejsze, a które większe.
> Nawet taka tępa ikselka wie na kogo głosowałem :)

Ale tępy jesteś :) Rzecz nie w tym, czy ktoś wie, tylko czy jesteś w
stanie podać wprost to nazwisko.

> Bo się wstydzisz, bo masz świadomość, że głosowałeś na większe zło.
> Czyli jest postęp.

Nie było kandydata o takim imieniu i nazwisku, nie wiem o kim mówisz. To
po pierwsze. Po drugie nie czuję, żadnych wyrzutów z powodu swojego
wyboru, a zatem nie mam potrzeby tłumaczenia się dziecinnymi lepszymi
lub gorszymi złami. Jeśli po czasie dojdę do wniosku, że mój wybór był
zły, to po prostu był zły i kropka. Bez jakichś pierduletów. Po trzecie,
o tym kim jest mój wybraniec mogę porozmawiać. Może to być mój
polityczny przeciwnik - to nieistotne. Istotne aby był to ktoś na
poziomie. Ty nie jesteś tym kimś. No i po czwarte, ja w odróżnieniu od
ciebie nie deklarowałem, że ujawnię na kogo głosowałem, zatem spadaj na
drzewo pleść warkoczyki z romantyczką. I nie zapomnij przed snem
poczytać jakiegoś podręcznika do historii po łacinie ;)

PD

30. Data: 2023-01-16 14:56:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2023 o 13:31, PD pisze:

> Istotne aby był to ktoś na poziomie. Ty nie jesteś tym kimś.

Tu się zgadzamy. Do twojego poziomu bardzo trudno spaść i trzeba się
bardzo mocno o to postarać. Nie sądzę, że mi się to kiedykolwiek przydarzy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

co banderowski Czarnobyl zostawi Polsce ?
Praworządność w UE ?
Dlaczego ,,brak antybiotyków"?
Polska karana w UE za swój węgiel ?
Francuska bzdura.