Produkty nie reklamowane i dobre

1. Data: 2005-01-06 12:31:56

Temat: Produkty nie reklamowane i dobre
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pragne pochwalic na grupie serek kanapkowy "Koluś" produkowany przez SM w
Kole. Jest najsmaczniejszy z tych, które do tej pory jadłam, lepszy od
reklamowanych w TV Almette czy Creme Bonjour. Pewnie dostępność tego
produktu jest ograniczona, w każdym razie w toruńskim miniMalu jest (w
innych sklepach go nie widziałam). Rodzina się zaopatruje u nas :). Jeżeli
jest w Waszej okolicy, to polecam.
(Zaznaczam, że nie jestem w żaden sposób związana z producentem ;)).

Przy okazji - może Wy macie swoje hity, które nie są szeroko reklamowane (co
ma znaczny wpływ na ich cene) a warte polecenia?
Ania

1. Data: 2005-01-06 13:18:52

Temat: Re: Produkty nie reklamowane i dobre
Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):

> Przy okazji - może Wy macie swoje hity, które nie są szeroko reklamowane (co
> ma znaczny wpływ na ich cene) a warte polecenia?

:-)
polecam maślankę z OSM Ostrowiec. Nigdzie w Polsce nie udało mi się
kupić/wypic tak dobrej. Sam jestem ze Starachowic i całe szczęście OSM
Ostrowiec dowozi tu do nas tą pyszność.

1. Data: 2005-01-06 13:19:11

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emati" <e...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> :-)
> polecam maślankę z OSM Ostrowiec. Nigdzie w Polsce nie udało mi się
> kupić/wypic tak dobrej. Sam jestem ze Starachowic i całe szczęście OSM
> Ostrowiec dowozi tu do nas tą pyszność.

ja wolę mrągowską ;-) czy jakos tak ;-)
a jestem z wawy

--
pozdr
morepig

1. Data: 2005-01-06 13:28:48

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja wolę mrągowską ;-) czy jakos tak ;-)
> a jestem z wawy

jak już na nabiał zeszliśmy to ja polecam kefir z Opola Lubelskiego i do
tego oczywiście cebularz lubelski :))

pozdr Magda i Lublin

1. Data: 2005-01-06 13:32:54

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Meg wrote:

> jak już na nabiał zeszliśmy to ja polecam kefir z Opola Lubelskiego i
> do tego oczywiście cebularz lubelski :))

To fakt, rodzina przywozi nam zawsze cebularze. Z tych rejonow jeszcze piwo
Perla tez wspominam, ze smakowalo mi bardzo... I Naleczowianka, zanim ja
wprowadzili do masowego handlu - IMO lepsza byla niz teraz.
Ania

1. Data: 2005-01-06 13:36:10

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To fakt, rodzina przywozi nam zawsze cebularze. Z tych rejonow jeszcze
> piwo Perla tez wspominam, ze smakowalo mi bardzo... I Naleczowianka, zanim
> ja wprowadzili do masowego handlu - IMO lepsza byla niz teraz.

Perła sie już zmarnowała troche , a nałęczowinka to fakt że też zmarniała ,
ja teraz wole Cisowianke jest super , oczywiście dla mnie :))

pozdr Magda

1. Data: 2005-01-06 13:38:47

Od: Ynco <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):
> [...]
>
> Przy okazji - może Wy macie swoje hity, które nie są szeroko reklamowane (co
> ma znaczny wpływ na ich cene) a warte polecenia?

Dzia za przysmak- moja kobietka uwielbia wlasnie Almette i Bonjour wiec
jutro bedac w Toruniu wstapimy po Kolusia :)

Pozdrawiam
Ynco

P.S. A moglabys doklanie podac przepis marynowanego schabu w miodzie,
musztardzie i czosnku (ojjjjjj juz mi slinka leci) z gory dzia :)

1. Data: 2005-01-06 13:39:24

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak maślanka to tylko z Grodziska Maz.
Z pobudek patriotycznych tako rzecze ;)

Dorota

*Strange kind of woman

1. Data: 2005-01-06 13:41:50

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak już na nabiał zeszliśmy to ja polecam kefir z Opola Lubelskiego i do
> tego oczywiście cebularz lubelski :))

to ja do listy nabiału dorzucą wyroby z Czarnkowa, szczególnie smietana w
kubkach 400 ml - 12% i 18% jest genialna.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-01-06 13:43:56

Od: "osinka" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

A ja uwielbiam wszelkiego rodzaju "smarowidła" serki z Lidla. Smakują mi
niesamowicie.
W Plusie kupuję twaróg a`la niemiecki - zmielony, uwielbiam nim smarować
chleb.
Wszystkie produkty są tanie i naprawdę mi smakują.

--
Pozdrawiam serdecznie
Osinka

Ja też chwale sezamowic Jini