Program do wizażu

1. Data: 2002-11-03 16:24:30

Temat: Program do wizażu
Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktoś jakiś program do wizażu? Np. wczytuje się zdjęcie delikwenta i
można dopasowywać różne fryzury, ubrania, okulary, itp..

1. Data: 2002-11-03 21:05:01

Temat: Re: Program do wizażu
Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> Czy zna ktoś jakiś program do wizażu? Np. wczytuje się zdjęcie delikwenta
> można dopasowywać różne fryzury, ubrania, okulary, itp..

np. Cosmopolitan

Pozdrawiam

CaThy

1. Data: 2002-11-03 22:05:18

Od: "Maja Biniewicz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki jeden program w necie: www.substance.com/es/mom
Można dopasować fryz i makijaż ust. Więcej jest dostępne tyko memberom, ale
jeszcze nie odkryłam jak nim zostać :)
Co do Cosmo to raczej nie polecam. Strasznie drogi. Można znaleźć opis w
necie ale nie wiem gdzie...
Jest natomiast w empikach program wydany m.in. przez czasopismo "Dziewczyna"
służący do tego o czym piszesz. Kosztuje ok 25 zł

1. Data: 2002-11-03 23:47:55

Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja Biniewicz" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jest natomiast w empikach program wydany m.in. przez czasopismo
"Dziewczyna"
> służący do tego o czym piszesz. Kosztuje ok 25 zł

a nie wiesz jak się nazywa?

1. Data: 2002-11-04 15:33:13

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze nie odkryłam jak nim zostać :)
> Co do Cosmo to raczej nie polecam. Strasznie drogi. Można znaleźć opis w

Ja mam płytkę Cosmopolitana. Wysyłałam kopię ostatnio koleżance do Warszawy
i ta przyjemność kosztowała dużo mniej niż kupowanie oryginału. Zapłaciłam
1,20 zł (płytka) + 0,50 zł (koperta bąbelkowa) + 1,10 zł (znaczek) = 2,80 zł

Jak dla mnie dość przystępna cena ;-)) Tylko jest jeden kłopot. Trzeba
zainstalować na dysku wersję maksymalną, żeby póżniej ew. nie prosił o
płytkę.

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)

www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-11-04 20:00:36

Od: "Maja Biniewicz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie wiesz jak się nazywa?

>niestety nie wiem.
ale myślę że jak zapytasz w Empiku to będą wiedzieć, bo mieli go w gazetce
promocyjnej chyba w zeszłym miesiącu. (o ile te gazetki są wazne w całej
Polsce... ja widzaiałam w Warszawie)

1. Data: 2002-11-14 18:52:14

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zna ktoś jakiś program do wizażu? Np. wczytuje się zdjęcie delikwenta
> można dopasowywać różne fryzury, ubrania, okulary, itp..

Tu: http://www.substance.com/es/mom/ możesz sobie potestować
taki program on-line, a jak chcesz kupić płytkę, to szukaj
pod hasłem: Cosmopolitan Virtual Look

Jola

1. Data: 2002-11-14 23:51:36

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Maja Biniewicz [m...@N...gazeta.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

:
: > a nie wiesz jak się nazywa?
:
[...]
Czasem nie chodzi o "Wirtualne Studio Wizazu"?
Wersja demo do sciagniecia z http://wizaz.topware.pl/demo/WSW_Demo.exe

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
"Śmierć usmiecha się do wszystkich, jedyne co możesz zrobic
to uśmiechnąć się spowrotem"

nakładanie podkładu
trwala
paznokcie