paznokcie

1. Data: 2002-11-03 12:42:32

Temat: paznokcie
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,

Od jakiegos czasu wrastaja mi paznokcie u nog, co bardzo boli i sie nawet
paskudzi. Co zrobic z tymi paznokciami zeby byly _normalne_ ?

Iza

1. Data: 2002-11-03 15:46:55

Temat: Re: paznokcie
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hi,
>
> Od jakiegos czasu wrastaja mi paznokcie u nog, co bardzo boli i sie nawet
> paskudzi. Co zrobic z tymi paznokciami zeby byly _normalne_ ?
Oj mialam z tym wielokrotnie problem. Jak pojdziesz do lekarza z takim
wlasnie stanem zapalnym to ci powie ze masz nieprawidlowo ulozone lozysko
paznokcia i zerwie paznokcia... Tyklo zeby to lozysko ulozylo sie prawidlowo
przez kilka miesiecy musialabys nie chodzic nie stawac o zakladaniu butow
juz nie spomne.
Bo kilku takich (niezbyt przyjemnych) zabiegach dowiedzialam sie o innej
metodzie.
Zakada sie na palec taka specjalna klamre. tzn tak to sie dziwnie nazywa a
praktycznie wyglada jak kawalek paznokcia. To (po wczesniejszym dokladnym
oczyszczeniu itp paznokcia) jest przyklejane jakims specjalnym klejem. Jest
to na tyle sztywne ze rosnac "prowadzi" paznokiec po wlasciwym torze.
Mi po pierwszym takim zabiegu paznokiec przestal wrastac ale niestety przez
to kiklaktorne zrywanie go mial nadal bardzo brzydki ksztalt. Wiec mialam
zakladana ta klamre drugi raz... teraz mam zamiar znowu pojsc zeby
doprowadzic go juz do normalnego ksztaltu.
A... sam zabieg jest zupelnie bezbolesny i robi sie go w niektorych salonach
kosmetycznych tam gdzie robia pedicure. Wiem gdzie takie sa we wroclawiu i w
krakowie wiec jesli mieszkasz w okolicy tych miast-daj znac. jesli nie to
moze podzwon po roznych zakladach i popytaj sie. Aha.. paznokiec jest
pozniej malowany a klamry bez przygladania sie zupelnie nie widac tak ze
spokojnie mozna nawet sandaly nosic. Przynajmniej tak ladnie mi pan we
wroclawiu to wykonywal.
Kropelka

1. Data: 2002-11-03 15:57:07

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:aq3gev$o0g$1@news.tpi.pl...

CIACH
. Wiem gdzie takie sa we wroclawiu i w
> krakowie wiec jesli mieszkasz w okolicy tych miast-daj znac. >

Ja prosilabym o adres w krakowie
Dziekuje
OLa

1. Data: 2002-11-03 18:00:04

Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można też używać specjalnego płynu zmiękczającego na wrastający
paznokieć.Chyba Scholl ma w swojej ofercie coś takiego.
pzdr.
emi.

1. Data: 2002-11-03 19:07:03

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:aq3gev$o0g$1@news.tpi.pl...

Wiem gdzie takie sa we wroclawiu i w
> krakowie wiec jesli mieszkasz w okolicy tych miast-daj znac.

Niestety nie w tych okolicach, ale sprobuje sie dowiedziec o to :>

Iza

1. Data: 2002-11-03 22:54:46

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Od jakiegos czasu wrastaja mi paznokcie u nog, co bardzo boli i sie nawet
> paskudzi. Co zrobic z tymi paznokciami zeby byly _normalne_ ?

sposob "babciny", wyprobowany:)))

nie obcinac paznokci za krotko. Na srodku pazokcia wyciac ( hmmm jak to
opisac obrazowo?) jakby malutki trojkacik - tzn by jakbo podstawa jego byla
przy koncu pazokcia a wierzcholek lekko wchodzil w paznokiec. Znam osoby,
ktore w ten sposob radzily sobie i sa zadowolone:-)

anya

1. Data: 2002-11-04 09:30:04

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Można też używać specjalnego płynu zmiękczającego na wrastający
> paznokieć.Chyba Scholl ma w swojej ofercie coś takiego.

Ale to nic tak naprawde nie daje.
To ci da tylko tyle ze po takim juz zabiegu mozesz smarowac i ci troche
zmiekczy paznokcia. Samo efektu nie przyniesie niestety.
Kropelka

1. Data: 2002-11-04 09:35:12

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości

> Ja prosilabym o adres w krakowie

W krakowie robili to w zakladzie na grodzkiej... nie znam numeru tylko wiem
gdzie jest zlokalizowany-miedzy senacka a placem sw.magdaleny, idac w strone
wawelu po prawej stronie. Jest dosc widoczny. Jak uda mi sie znalesc
dokladniejsze namiary to ci wysle. Osobiscie tam jeszcze nie bylam ale w tym
miesiacu sie wybieram.
Kropelka

1. Data: 2002-11-04 16:35:57

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anya" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
byla
> przy koncu pazokcia a wierzcholek lekko wchodzil w paznokiec.

?? Gdzie ten trojkacik? nie rozumiem za bardzo :P

Iza

1. Data: 2002-11-04 19:08:36

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izusek w wiadomości do grup dyskusyjnych

> ?? Gdzie ten trojkacik? nie rozumiem za bardzo :P

tak sadzilam:-(

moze tak latwiej:-))) (> - to ten trojkacik niby na
paznokciu:-)

anya

kosmetyczka w Krakowie.
PILNECzy piekno moze przeszkadzac?