PILNECzy piekno moze przeszkadzac?

1. Data: 2002-11-03 11:01:45

Temat: PILNECzy piekno moze przeszkadzac?
Od: "Kamil Marek Sobtxak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi, ale powaznie, bo sie zalozylem i potrzebuje pomocy... :)

Jakie byscie podali argumenty na poparcie twierdzenia ze piekno fizyczne
moze przeszkadzac w zyciu osobistym i zawodowym...

z gory i dolu dziekuje

K.

====
baskijska muzyka, język, tradycje, wszystko baskijskie!!
http://www.euskadi.prv.pl
============================-GORA EUSKAL HERRIA !!-=====

1. Data: 2002-11-03 11:19:42

Temat: Re: PILNECzy piekno moze przeszkadzac?
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Marek Sobtxak w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Powiedzcie mi, ale powaznie, bo sie zalozylem i potrzebuje pomocy... :)
>
> Jakie byscie podali argumenty na poparcie twierdzenia ze piekno fizyczne
> moze przeszkadzac w zyciu osobistym i zawodowym...

argumenty? ja nie jestem chodzaca pieknascia, ale uwierz, ze w delikatny
sposob pozbywac sie "tokujacych" facetow, to naprawde meczące:-P zwlaszcza
gdy jest to w miejscu pracy i trzeba milym byc..

anya

1. Data: 2002-11-03 11:54:36

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anya" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> argumenty? ja nie jestem chodzaca pieknascia, ale uwierz, ze w delikatny
> sposob pozbywac sie "tokujacych" facetow, to naprawde meczące:-P zwlaszcza
> gdy jest to w miejscu pracy i trzeba milym byc..

LOL - tokujacych - dobre ;)

Dodam jeszcze, ze (jak podejrzewam ;) ) pieknosc nigdy nie wie za co dostala
awans, za umiejetnosci, czy za nogi/biust/twarz itd.
No i nie moze byc anonimowa, nie moze kogos sledzic ;)))

Sandra

1. Data: 2002-11-03 12:41:28

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Marek Sobtxak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie mi, ale powaznie, bo sie zalozylem i potrzebuje pomocy... :)
>
> Jakie byscie podali argumenty na poparcie twierdzenia ze piekno fizyczne
> moze przeszkadzac w zyciu osobistym i zawodowym...

Mysle, ze moze i czasem nawet bardzo. Np. piekne kobiety maja wielu
faworytow, ktorzy w zaden spodob nie moga sie od nich odczepic ;). Piekne
kobiety tez sa chyba bardziej narazone na napasci, gwalty. No nie wiem.
Takie jest moje zdanie, ale piekna jest byc dobrze :).

Iza

1. Data: 2002-11-03 12:48:08

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Marek Sobtxak <b...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aq2vp5$cf4$...@k...task.gda.pl...
> [...]
>
> Jakie byscie podali argumenty na poparcie twierdzenia ze piekno fizyczne
> moze przeszkadzac w zyciu osobistym i zawodowym...

No ja nie uwazam siebie za pieknasc ale ostatnio mialam taka sytuacje ktora
kompletnie mnie wytracila z rownowagi. Na dworcu centralnym przyczepil sie
do mnie jakis koles, zwialam mu w podziemiach a ten mnie znalazl na peronie.
W kazdym razie chrzanil glupoty ze sie zakochal, ze jestem najpiekniejsza
dziewczyna jaka w zyciu widzial itd, no i probowal mnie dotykac a nawet o
zgrozo calowac. Tego typu rzeczy mam nie po raz pierwszy, ale nigdy az tak,
dobrze ze znalazl sie jakis Sokista ktory sie w koncu zainteresowal. Ale
wystraszona bylam niezle, tymbardziej ze jestem osoba raczej drobna, no moze
nie calkiem slaba, ale jednak niezbyt silna fizycznie. Potem jadac
pociagiem chyba z godzine do siebie dochodzilam. Bylo to naprawde okropne.
Wiec wniosek taki, ze na pewno moze to przeszkadzac jezeli tego typu ludzie
uwazaja dziewczyne za piekna. Pozdrowka.
Maga

1. Data: 2002-11-03 13:54:03

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Marek Sobtxak wrote:
> [...]
>
> Jakie byscie podali argumenty na poparcie twierdzenia ze piekno
> fizyczne moze przeszkadzac w zyciu osobistym i zawodowym...

Zazdrość innych kobiet, przesadzona adoracja ze strony mężczyzn. Mężczyznom
trudno np. pracować z atrakcyjną fizycznie kobietą, często odbierają jej też
inteligencji. Panuje przesąd, że jak ładna to i głupia.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-11-03 15:46:11

Od: "Kasia na wp" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stereotypy - jak ladna to pstro w glowie, a kawaly o Blondynkach? One
sa przeciez tak slodkie, ladne i takie glupie...
A, i jeszcze ladne panie sekretarki/ asystentki, ktore dostaly prace za
zabawianie szefa...
Ojojoj...
Kasia

1. Data: 2002-11-03 21:46:38

Od: "Kamil Marek Sobtxak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za opinie :-)))

pozdrowienia,

Kamil

1. Data: 2002-11-03 22:04:41

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno im piekniejsza kobieta i przy tym inteligentniejsza i wyksztalcona,
tym wieksze szanse ma na samotnosc - paradoskalne, smutne, ale prawdziwe.
mezczyzni boja sie pieknych kobiet.

1. Data: 2002-11-03 22:39:55

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> podobno im piekniejsza kobieta i przy tym inteligentniejsza i
wyksztalcona,
> tym wieksze szanse ma na samotnosc - paradoskalne, smutne, ale prawdziwe.
> mezczyzni boja sie pieknych kobiet.

O dokladnie!
Tak patrze po moich kolezankach z czasow liceum - te najbrzydsze i
najzwyklejsze pierwsze powychodzily za maz ;)

Sandra

przywitanie:-)
Pooglądaj...oceń...zak up...
Sally Hansen