włosy

1. Data: 2002-11-02 19:48:29

Temat: włosy
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Co stosujecie do włosów cienkich, jaką piankę, czy żel czy coś jeszcze.
Ostatnio kupiłam sobie z loreala mocną, no i jest za mocna na moje włosy;
chciałabym je tylko utrwalić; a wyszły strasznie.
Pzdr
Aldona

1. Data: 2002-11-04 11:15:50

Temat: Re: włosy
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ostatnio kupiłam sobie z loreala mocną, no i jest za mocna na moje włosy;
> chciałabym je tylko utrwalić; a wyszły strasznie.

na cienkie wlosy im mniej, tym lepiej. jesli juz musisz - to dobra
pianka w rozsadnych ilosciach. inne kosmetyki sa dla cienkich wlosow po
prostu za ciezkie i wlosy oklapna....

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-04 11:39:32

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldona" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ostatnio kupiłam sobie z loreala mocną, no i jest za mocna na moje włosy;
> chciałabym je tylko utrwalić; a wyszły strasznie.

Najlzejsza pianka jaka stosowalam to Timotei taka w przezroczystym
opakowaniu nie pod cisnieniem.
Jest naprawde rewelacyjna, leciutka i nie czuc jej na wlosach za to utrwala
moze nie mocno ale mi na skrecenie wlosow wystarczala.
Naprawde polecam
kropelka

1. Data: 2002-11-05 22:18:41

Od: "dominika stefan" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ostatnio kupiłam sobie z loreala mocną, no i jest za mocna na moje włosy;
> chciałabym je tylko utrwalić; a wyszły strasznie.

Brzuszki
gdzie w Wa-wie dobry fryzjer?
Apaszki itp.
Maseczka żeń-szeniowa z Vipery...