Sally Hansen

1. Data: 2002-11-02 21:03:11

Temat: Sally Hansen
Od: "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowbe Grupowiczki

Odnosnie oslawionych odzywek i lakierow Sally Hansen... Czy Wam tez sie tak
ciezko maluje paznokcie odzywka SH? Jest gesta i sie "ciagnie", po
pomalowaniu na moich paznokciach pojawiaja sie "babelki".
Powiedzcie mi czy u Was tez tak sie dzieje? Czy moze sprzedano mi stary
produkt?
Dodam, ze zakupilam odzywke do slabych i cienkich paznokci - 2154. Dzieki za
pomoc.

Marta

1. Data: 2002-11-02 21:03:12

Temat: Re: Sally Hansen
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produkt?
> Dodam, ze zakupilam odzywke do slabych i cienkich paznokci - 2154. Dzieki

moze kupilas przeterminowana?
ja mam i nie narzekam na jakosc rozprowadzania na plytkach paznokciowych.
natomiast nie widze ZADNEJ roznicy jesli chodzi o kondycje paznokci choc
uzywam juz 2 miesiace

Mechcia

1. Data: 2002-11-02 21:23:53

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciezko maluje paznokcie odzywka SH? Jest gesta i sie "ciagnie", po
> pomalowaniu na moich paznokciach pojawiaja sie "babelki".

Tez czasami mi sie cos takiego zdazalo :(

> Powiedzcie mi czy u Was tez tak sie dzieje? Czy moze sprzedano mi stary
> produkt?

Tego nie wiem, moze ja tez mialam jakies stare odzywki.

> Dodam, ze zakupilam odzywke do slabych i cienkich paznokci - 2154. Dzieki
za
> pomoc.

Jakis czas temu przerzucilam sie na odzywke Bourjois Fortifiant Lissant -
wygladza i wzmacnia paznokcie. Do tego ma ladny bezowy kolor (chociaz
napisane ze to bialy), dostepny jest tez lekko rozowy.
Uzywam juz od prawie roku, ale efekty widzialam po niecalych dwoch
tygodniach - w koncu udalo mi sie zapuscic paznkcie na tyle, ze ladnie
wygladaly w kolorze ciemny bez.

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-11-02 21:33:04

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Sz wystukał w wiadomości <aq1eij$f88$1@panorama.wcss.wroc.pl>:

> Witam Szanowbe Grupowiczki
>
> Odnosnie oslawionych odzywek i lakierow Sally Hansen...

Skoro osławiony to po co kupujecie?

Dla przedpiszczyni i wszystkich, którym się wydaje, że 'osławiony' = 'sławny'
link:

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=40996

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-11-02 21:42:34

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> Skoro osławiony to po co kupujecie?
>
> Dla przedpiszczyni i wszystkich, którym się wydaje, że 'osławiony' =
> [...]

Dla wszystkich, którym się wydaje, że jest takie słowo jak "przedpiszczyni"
link:

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=40996

:) Pozdrawiam lekko złośliwie

1. Data: 2002-11-02 21:54:06

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Skoro osławiony to po co kupujecie?
>
> Dla przedpiszczyni i wszystkich, którym się wydaje, że 'osławiony' =

no jak "po co"?
zeby denerwowac innych

MechaGodzilla

Pytanie o tusz do rzęs