Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne

Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy
transakcyjnej, w co grają ludzie... inne
Date: Wed, 3 Nov 2010 19:08:47 +0100

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> pisałem tyle razy, a Ty WCALE się do tego nie odnosisz. Traktujesz
> społeczność homoseksualną podobnie, jakby to byli np wielbiciele
> grilowania.
No nie wiem, czy tak samo. Są sprawy, które łączą środowiska
homoseksualne z dowolnym kółkiem hobbystycznym i są aspekty,
dla których kategoria 'hobby' jest tu zdecydowanie zła. Jak ktoś
jest naturalnym blondynem to nie wynika to z jego hobby.

> I rzeczywiście- jak zamiast "homo-" wstawisz "wędkarz"- to ma to sens.
> Jednak jak podstawisz- zgodnie z prawdą- słowo "zboczeniec"- to już tak
> miło nie będzie, prawda?
No pewnie, że nie będzie miło. Wędkarzom równierz.
To był jakiś dowód ? :)
Redi- napisałeś tyle polit- gramotnych idiotyzmów, że zacząłem się
zastanawiać: o co Ci naprawdę chodzi? Nie pamiętasz naszych niedawnych
dyskusji- wyjaśniałem Ci to wszystko punkt po punkcie. Jeśli nadal coś
takiego piszesz- no to znaczy, że nie masz nawet odrobiny dobrej woli, żeby
wznieść się ponad swoje uprzedzenia i socjalistyczne brednie. Redi- to Twoja
rzecz. Chcesz się czegoś nauczyć- proszę bardzo. Nie- Twoja sprawa. Ja
czasem sobie od Ciebie co nieco skorzystam- Ty ode mnie nie musisz przecież.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.