Re: Promocja - urwał nać

Data: 2015-06-20 17:07:31
Temat: Re: Promocja - urwał nać
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Jacek" <k...@a...com> wrote in message
news:mlh8a4$3r8$1@node1.news.atman.pl...
> Teraz w czasie upałów "chwalę" bardzo ziemię kwiatową promocyjną po
> 9,99 zł za worek. Nie wiem, z czego ją zrobili, ale nie posiada prawie
> zdolności wchłaniania wody. Pelargonie muszę podlewać 4 x dziennie.

Ja kupiłem worek ziemi i też zauważam, że nowa porcja w nowej
donicy też ma problemy z nawilżaniem się, ale po kilku dniach
biologia bierze górę i ziemia zaczyna się zachowywać normalnie.
Również w kwestii nasączania wodą.

Zaleta takiej ziemi z worka duża to że nie ma chwastów bo ziemia
jest bez "biologicznej" zawartości. To pewnie jest również jej wadą,
choć nie wiem czy ktoś ma hodowlę dżdżownic w doniczkach :-)