Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

Data: 2016-04-19 15:38:41
Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 19 Apr 2016 10:22:19 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Ale ktos kto ma decydujacy glos podzielil dwunogich na nadludzi i podludzi.
> Kiedys potrzeba bylo zolnierzy i robotnikow. Teraz potrzeba tylko
> informatykow.

> Kiedys bylo w Polsce 2 miliony zywych koni. Teraz sa mechaniczne.
> Bezrobotnych podludzi nikt nie doi.

Ty nawet nie wiesz, JAK bardzo się ich doi - z tego, co im się od państwa
należy, chociaż są bezrobotni. Kiedyś wielu z nich wszak pracowało lub maja
dzieci, którym nic się nie daje, bo rodzic nie pracuje. W ostateczności
można im jeszcze zabrać te dzieci :->

> Jedyne rozwiazanie to depopulacja. A ta
> jest w toku:
> https://en.wikipedia.org/wiki/File:Countriesbyfertil
ityrate.svg

> Cala polnocna polkula juz sie depopuluje. Wkrotce dolaczy tez Afryka.

Trele-morele. Zachodzą tylko wędrówki ludów, zresztą ciągle, od
zamierzchłej przeszłości. Znane zjawisko i wciaż trwa, choć w różnej/innej
formie teraz.

> Mozemy jedynie wymieniac informacje. Nasze poglady nic nie zmienia.
> Ale pytalem o ocene polskiego modelu depopulacji w porownaniu z chinskim.
> Przypomne ze w Chinach kazda dziewczyna moze pozostawic slad po sobie a u
> nas tylko te bogate.
> S*

A co mnie tam Chiny. I tak opanują Europę i świat :->