Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

91. Data: 2016-04-18 21:26:14

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 21:16:41 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie no, wybacz, ale nie będę się spowiadać z celu mojej wizyty. LOL

Pyta ktoś?

92. Data: 2016-04-18 21:49:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 21:26, Ikselka pisze:

> Pyta ktoś?

Zaraz, to ty może masz pretensję do lekarzy, że sami do ciebie nie
dzwonią i nie wzywają?
To chyba oczywiste, że skoro się sama nie zgłosisz do lekarza, to żadnej
suplementacji nie będzie miał nawet szans zaproponować.

Ewa

93. Data: 2016-04-18 21:50:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 21:25, Ikselka pisze:

> Zapisze Ci taką w kroplach po 50 j.m. i każe brać 1 kropelkę dziennie - i
> nie ma to jak zadowolony pacjent 3333-]

Bo raczej powinnam słuchać się jakiejś baby z netu. LOL

Ewa

94. Data: 2016-04-18 22:22:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak - jako pamiątki z konferencji na Hawajach :->

A nie byłam. Jeszcze.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

95. Data: 2016-04-18 22:24:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No no, jaka samokrytyka!
> 3-]

Czekam na bilet.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

96. Data: 2016-04-18 22:36:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 21:50:15 +0200, FEniks napisał(a):

> Bo raczej powinnam słuchać się jakiejś baby z netu. LOL

Ktoś każe?

97. Data: 2016-04-18 22:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 22:24:20 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-04-18 21:08, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Czekam na bilet.

Do Kanady leć.

98. Data: 2016-04-19 11:22:19

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdury. Brak przestrzeni życiowej dla ludzi to mit mitów. I tyle. Można w
> pod egidą tego mitu robić ludziom WSZYSTKO najgorsze, ale to nie zmienia
> faktu, że Ziemia może spokojnie wykarmić i pomieścić jakieś 20 mld ludzi.

Ale ktos kto ma decydujacy glos podzielil dwunogich na nadludzi i podludzi.
Kiedys potrzeba bylo zolnierzy i robotnikow. Teraz potrzeba tylko
informatykow.

> Nie ma żadnej depopulacji. Wręcz przeciwnie - jest staranne utrzymywanie
> stada do dojenia.

Kiedys bylo w Polsce 2 miliony zywych koni. Teraz sa mechaniczne.
Bezrobotnych podludzi nikt nie doi. Jedyne rozwiazanie to depopulacja. A ta
jest w toku:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Countriesbyfertil
ityrate.svg

Cala polnocna polkula juz sie depopuluje. Wkrotce dolaczy tez Afryka.

> Nawet dyskutować nie będę.

Mozemy jedynie wymieniac informacje. Nasze poglady nic nie zmienia.
Ale pytalem o ocene polskiego modelu depopulacji w porownaniu z chinskim.
Przypomne ze w Chinach kazda dziewczyna moze pozostawic slad po sobie a u
nas tylko te bogate.
S*

99. Data: 2016-04-19 15:38:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2016 10:22:19 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> [...]
> informatykow.

> Kiedys bylo w Polsce 2 miliony zywych koni. Teraz sa mechaniczne.

Ty nawet nie wiesz, JAK bardzo się ich doi - z tego, co im się od państwa
należy, chociaż są bezrobotni. Kiedyś wielu z nich wszak pracowało lub maja
dzieci, którym nic się nie daje, bo rodzic nie pracuje. W ostateczności
można im jeszcze zabrać te dzieci :->

> [...]
ityrate.svg

> Cala polnocna polkula juz sie depopuluje. Wkrotce dolaczy tez Afryka.

Trele-morele. Zachodzą tylko wędrówki ludów, zresztą ciągle, od
zamierzchłej przeszłości. Znane zjawisko i wciaż trwa, choć w różnej/innej
formie teraz.

> [...]
> Przypomne ze w Chinach kazda dziewczyna moze pozostawic slad po sobie a u

A co mnie tam Chiny. I tak opanują Europę i świat :->

100. Data: 2016-04-19 19:23:37

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nawet nie wiesz, JAK bardzo się ich doi - z tego, co im się od państwa
> należy, chociaż są bezrobotni.

Wiem o "ujemnym" podatku.

> [...]

> Trele-morele. Zachodzą tylko wędrówki ludów, zresztą ciągle, od
> zamierzchłej przeszłości. Znane zjawisko i wciaż trwa, choć w różnej/innej

W prawie kazdym kraju dzisiaj rodzi sie dwa razy mniej dzieci niz kiedys.
Teraz dziewczyny deklaruja najwyzej dwoje a 22% deklaruje zero.
To spowoduje szybki spadek liczby ludnosci.
Jak zacznie brakowac ludzi to znajda sie ochotniczki co za sowitym
wynagrodzeniem beda rodzic po 10.
Ale jeszcze dlugo ludzie beda mieszkac na terenach zalewowych uprawiac
jalowe grunty.
S*

Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?