Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

51. Data: 2016-04-17 18:51:37

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... masło kupuję w sklepie, no a w tym maśle NIE MA wit. D3.
> Niby skąd ona ma w nim być, skoro produkowane jest z mleka krów, które
> same
> mają niedobory - bo spędzają, tak jak ludzie, życie w 4 ścianach.

NIc z tego nie wynika. Skąd wiesz, że krowa nie produkuje witaminy D, jak
pies witaminę C?
Albo jak bakkterie w człowiku witamnę K?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

52. Data: 2016-04-17 19:35:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 18:41:53 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Witamina D kumuluje się w organizmie.

Nie. Tzn może się przejściowo kumulować - odkładając się w tkance
tłuszczowej osób otyłych, jednak jest stamtąd sukcesywnie pobierana.

53. Data: 2016-04-17 19:38:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 18:51:37 +0200, Stokrotka napisał(a):

> NIc z tego nie wynika. Skąd wiesz, że krowa nie produkuje witaminy D, jak
> pies witaminę C?
> Albo jak bakkterie w człowiku witamnę K?

Ależ produkuje - gdy jest na słonku 3333-]

54. Data: 2016-04-17 22:05:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2016 o 16:29, Ikselka pisze:
> tak czy inaczej zacznij się JUŻ suplementować wit D3+K2, kupuj
> preparaty o wysokich dawkach, 1000 j.m. wit D3 minimum dziennie.

Pozwól, że zostawię to w gestii mojego lekarza.
LOL

Ewa

55. Data: 2016-04-17 22:06:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2016 o 16:34, Ikselka pisze:

> Tyle że napisik "82% tłuszczu" jest wysoce podejrzany - that is the
> question, JAKI tłuszcz ma na myśli producent. Bo czy ten sam, co klient? -
> NIEKONIECZNIE 3333-]
> Mnie w pełni satysfakcjonuje jedynie napis "82 (lub 83 - też spotykam) %
> tłuszczu MLECZNEGO".

Raczej dość wyraźnie to napisałam powyżej.

Ewa

56. Data: 2016-04-17 22:18:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 22:05:57 +0200, FEniks napisał(a):

> Pozwól, że zostawię to w gestii mojego lekarza.
> LOL

Oczywiście, pozwalam. Już widzę, co powie. A o wit. K2 jako nieodłącznej z
D3 w tej suplementacji to pewnie nawet Ci nie wspomni, o ile w ogóle.
Ludzie w Polsce chorują, słabną - nie wiedząc nawet, że brak im D3. Lekarze
w przychodniach NIE MAJĄ W ZWYCZAJU troszczyć się o suplementowanie
pacjenta zapobiegawczo.

57. Data: 2016-04-17 22:37:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2016 o 22:18, Ikselka pisze:

> [...]
> Ludzie w Polsce chorują, słabną - nie wiedząc nawet, że brak im D3. Lekarze
> w przychodniach NIE MAJĄ W ZWYCZAJU troszczyć się o suplementowanie

Zmień swojego.

Ewa

58. Data: 2016-04-17 23:22:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 22:37:05 +0200, FEniks napisał(a):

> Zmień swojego.

Nie uczęszczam do przychodnianego.

59. Data: 2016-04-18 01:56:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie. Tzn może się przejściowo kumulować - odkładając się w tkance
> tłuszczowej osób otyłych, jednak jest stamtąd sukcesywnie pobierana.

Tylko otyłych?? :-))

60. Data: 2016-04-18 01:57:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> Witamina D kumuluje się w organizmie.
> Możesz w lato wyrobić roczną normę, lub tylko 70% normy.
> resztę wyprodukuje ci lico.

To jeszcze więcej powodów do stosowania filtrów UV!

Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?