Re: Proponujdz? odpowiedzialnodz?dz?.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Proponujdz? odpowiedzialnodz?dz?.
Date: Tue, 14 Oct 2008 01:00:00 -0700 (PDT)

Panslavista-mnie zawsze draznil polski swiatek
dziecinny,wtórny,uladzony i pobozny.Polska nieruchomosc w historii
temu przypisuje.Polska impotencje w kulturze-gdyz nas Bóg prowadzil za
raczke.To grzeczne polskie dzieciństwo przecistawiam doroslej
samodzielnosci innych kultur.Ten naród bez filozofii,bez swiadomej
historii,intelektualnie miekki,duchowo niesmialy,naród który zdobyl
sie tylko na sztuke podczciwa i zacna,rozlazly naród lirycznych
wierszopisów,folkloru,pianistów,aktorów,w którym nawet Zydzi sie
rozpuszczaja i traca jad.Mojej dzialnosci przyswieca idea zeby wydobyc
czlowieka ze wszystkich rzeczywistosci wtórnych i zetknac go
bezposrednio z wszechswiatem-niech sobie radzi jak moze.