Re: Propozycja

Data: 2001-07-02 11:40:41
Temat: Re: Propozycja
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=>

zelig9:
> To jest potwierdzenie tego, ze mozna robic cos dobrego dla innych.
> Jak twierdzi Elizabeth sile do tego osiaga dzieki afirmacjom.

Jestes dosc nieostrozny w stawianiu wnioskow Zelig.
Np skad wiesz ze 'cos dobrego dla innych' jest rzeczywiscie
dobre dla innych? Skad pewnosc ze nie krzywdzi 'przy okazji'
jeszcze innych? Jesli np ktos kradnie cos aby dac to innym
to czy jest to dobre dla innych?

Czy Ty nie jestes przypadkiem kims kogo niezmiernie latwo
najzwyczajniej w swiecie nabrac? Np: czy uwazasz ze znasz sie
na ludziach?

Takie mi sie watpliwosci nasunely po przeczytaniu Twojego
listu Z. :)

Dla jasnosci: nie wiem co myslec nt afirmacji (jeszcze) ale
podzielam czesc watpliwosci N.
Uwazam np ze nie wystarczy wmawiac sobie czegos tam
aby stalo sie to rzeczywistoscia.

Pozdrawiam,
Czarek