Re: Propozycja

Data: 2001-07-02 13:07:10
Temat: Re: Propozycja
Od: <z...@p...onet.pl>

Czarek wrote:

> Prosze bardzo, np:
>
> Wierzysz w _TO_? :)

Wole inaczej postawione pytanie: dlaczego mialbym nie wierzyc w takie skutki u
E.?

> Jesli tak to OK, ale czy nie za bardzo ufasz w mozliwosc
> 'zbawienia swiata' przy pomocy afirmacji? ;)

Z tego co rozumiem afirmacja nie jest sposobem na zbawienia swiata.

Jest jedna z wielu mozliwosci wewnetrznego motywowania sie do pozytywnego
dzialania.

To ludzie ksztaltuja swiat a nie "sposoby".

Jezeli skutkiem ubocznym tego dzialania mialo by byc 'zbawienie' swiata, to nie
widze przeciwskazan.

Choc wiem, ze to nie taki proste.

> Pozdrawiam,
> Czarek