Re: Propozycja

Data: 2006-09-13 18:31:01
Temat: Re: Propozycja
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl>

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message
news:ee8g5h$s6a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak za pewne niektórzy z Was widzą poziom postów poleciał strasznie w dół.
> 80% tematów jakie się tu pojawiają to pozbawione taktu osobiste
> wynurzenia.

No i chuj z tym? Niech sobie beda kurwa. Byly przez lata i beda dalej.
Jak ci sie nie podoba to wykurwiaj stad.

Grupa już dawno straciła charakter SCI, a szkoda bo w tak
> szybko rozwijającej się nauce jak psychologia potrzebne jest miejsce gdzie
> można wymieniać poglądy oraz czerpać wiedzę o nowych
> teoriach/odkryciach/badaniach. Moja propozycja jest taka, żebyśmy
> postulowali o oddanie tej grupy pod moderację albo utworzenie drugiej
> moderowanej o tej samej tematyce. Zwracam się z nią do wszystkich
> rozsądnych nie do tych z "konstruktywnych inaczej z silnym duchem".

Kim do kurwy nedzy tutaj jestes, ze zaczynasz jatrzyc?
Ile postow napisales na tej grupie i jak dlugo kurwa tutaj jestes, zeby
wprowadzac zamet?
Tutaj sa osoby, ktore pisza od lat, zwiazane sa z ta grupa, duzo do niej
wniosly dobrego, milo i przyjemnie czyta sie ich rzeczowe posty ale nikt
jakos takiego pomyslu tutaj nie wprowadzal a nawet jesli to nigdy nie zostal
on potraktowany powaznie.
Nie przecze, ze niektorych oburza tworczosc pewnych osob na tej grupie, bo
to oczywiste, ale to jest wlasnie specyfika PSP - kazdy znajdzie tu sobie
miejsce, niektorzy szybko sie wypalaja, odpuszczaja i wypierdalaja stad.
Wszyscy zdazyli sie juz do tego przyzwyczaic i jakos nikomu to nie wadzi w
wiekszej mierze. Grupa twardo zachowuje (dzieki tutejszym wygom) swoja
tozsamosc.
Dlatego odpusc sobie te kretynskie pomysly, zamknij kurwa ryj i jak juz
troche pobedziesz (z 2-3 lata) i napiszesz troche cos wnoszacych postow to
wtedy NIESMIALO mozesz napomknac o tym popierdolonym pomysle. A teraz juz
tradycyjnie: wypierdalaj w podskokach.
--

Bluzgacz
GG:5015