Propozycja

101. Data: 2006-09-14 16:50:58

Temat: Re: Propozycja
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x" <y...@o...pl> wrote in message
news:eebabk$17u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> prawda, prawda i znów grupa stanie się normalna bez zakompleksionego i
> wiecznie podnoszącego swoją "wartość" bluzgami i wyzwiskami bluzgacza.
> Jestem za.
>
> p.s. do bluzgacza
> oszczędź sobie bluzgania na mnie, bo mam to głęęęęęęboko... ;) buziaczki
> bluzgacz

A wlasnie ze odpisze.
Wytlumacz mi dlaczego pierdoleni debile i rownie popierdolone cipy ZAWSZE
argumentuja moja "tworczosc" moimi kompleksami?
Czy naprawde jestescie tak kurwa tepi w chuj, ze nic innego nie przychodzi
wam do tych tepych i pustych lbow?
Musze powiedziec ze jestescie nad wyraz ograniczonymi stworzeniami.
Wytlumacz mi:
- dlaczego mialbym miec powod do podnoszenia swojej wartosci?
- czy uwazasz ze podnoszenie wartosci poprzez bluzganie jest rzeczywiscie
tym wlasnie?
- co to za sztuka anonimowo podnosic swoja wartosc? rownie dobrze moglbym
napisac, ze kazdy kto udziela sie na tej grupie jest debilem i nie ma za
chuja pojecia o czym pisze bo wszystko kopiuje z googli albo wikipedii

--

Bluzgacz
GG:5015

102. Data: 2006-09-14 16:51:54

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message
>x napisał(a):
>
> Evo, w niedziele wyslalem Ci maila - doszed?

To nie wiesz? Z podniecenia twoim mailem rzeczona Eva miala kisiel miedzy
nogami
Ty kozaku......
--

Bluzgacz
GG:5015

103. Data: 2006-09-14 16:53:01

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Morderca uczuć" <l...@t...pl> wrote in message
ps.com...

>Jesteś w stanie "porządnie" zapodawać riposty bez bluzgów?

Tak, ale po co skoro robia to inni?

>Przeczysz sam sobie. Musiałbyś zmienić ksywę. U ciebie cięta
>riposta polega na knajackim, pokrytym fekaliami języku i wyzywania
>innych od debili.

Tylko nie kurwa fekaliami pizdo.
--

Bluzgacz
GG:5015

104. Data: 2006-09-14 16:56:01

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

[...]
> [...]
> - moge zaproponowac siebie chociaz troche nie chce mi sie moderowac.
> Ale jak trzeba bedzie to ok - plus jest taki, ze moge dosc czesto
> zaglodac na grupe.
>
> - jesli chcesz mozesz moderowac Ty
> - proponuje jeszcze osoby Sky, Redart
>
> nie wiem jak jest ale moze dopuszczalnych jest kiulku moderatorow?
>
> ---
>
> Kolejna sprawa to czy moderować TĄ grupe czy tworzyc nowa
>
> pl.sci.psychologia.moderowana
>
> jestem za nową zeby nie było krzyku o cenzurze, chociaz jak zycie
> uczy, ta zycie na niecenzurowanej grupie i tak umrze smiercią

Ty tak naprawdę na poważnie? :)))

Paff

105. Data: 2006-09-14 16:57:34

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

> to niemoderowana jest wlasnie nudna, a mderowana ciekawa;
> nikt nie chce nudnych bluzgaczow sluchac i stad ta panika tutaj na tej
> grupie.

Skad kurwa wiesz ze moderowana psp jest ciekawa skoro jeszcze nie powstala?
Poza tym koegzystuje tu z reszta grupowiczow od lat i niezle sie zyje, jakos
nikt specjalnie nie narzeka.
Gdzie byles kurwa miesiac, rok albo 2 lata temu?
Gdzie byli tobie podobni? Jakos kurwa nie mieliscie pojebani tchorze odwagi
zaproponowac czegos takiego jak ten przyglup huski ktory z brudnymi butami
wpierdolil sie na grupe i zaczal kozaczyc. Dopiero jak ktos rozpoczal temat
nagle sie ujawniliscie.
Nedzne pizdy z was - zwolennicy moderacji, jaj nie macie i tylko potraficie
glosno krzyczec zza plecow prowodyra - jebane baby.......
"Problem" tego co sie czasem wyprawia na tej grupie istnieje nie od dzis i
nie od wczoraj, wiec pytam sie ponownie: gdzie kurwa wy stare wygi PSP
byliscie dotad, dlaczego nic nie zaproponowaliscie?
A w ogole to wypierdalac.
--

Bluzgacz
GG:5015

106. Data: 2006-09-14 16:58:39

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Tak z ciekawości - co kryje się pod sformułowaniem "prawa seksualne" ?

Np. gwarantowane aktami ustawodawczymi powszechne prawo do loda, anala itp
--

Bluzgacz
GG:5015

107. Data: 2006-09-14 16:59:51

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message

> dobra tam, pieprzenie o niczym i jeszcze Ci się wydaje, że jesteś
> oryginalny i zabawny.

Twojej starej sie tez wydawalo az w koncu sie przekonala ze jednak jestem,
gdy wychodzila ode mnie z chaty nad ranem
--

Bluzgacz
GG:5015

108. Data: 2006-09-14 17:00:38

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

> Koles,
> odwal sie od tego projektu moderowania i zalóż sobie swoją grupe.

Po chuj? Przeciez TO jest moja grupa, wiec sie odpierdol.
Aha, w ogole to dla ciebie Pan Koles szmato.
--

Bluzgacz
GG:5015

109. Data: 2006-09-14 17:03:12

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message

> LOL, jeszcze mi powiedz ile mam wzrostu i jaki kolor włosów.

Jestes 170cm kurduplem i jedziesz na recznym pod jotpegi mature older.......
Trafilem?
Mam nadzieje, bo wszyscy piszacy o moich kompleksach ZAWSZE trafiaja.
--

Bluzgacz
GG:5015

110. Data: 2006-09-14 17:04:06

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"K.Upek" <k...@u...pl> wrote in message

> moge ci powiedzieć jaki ma kolor włosow i ile wzrostu twoja matula

Kazdy z Nas moze to powiedziec, ile razy ja jechales?
--

Bluzgacz
GG:5015

Re: wola
Potrzebuje kontaktu
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie