Propozycja

121. Data: 2006-09-15 15:03:27

Temat: Re: Propozycja
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwolenie? O matko.. ależ biurokracja!

...już widzę jak mnie zjedzie za te posty... ;)

pozdrawiam ;)
x (trochę się teraz boję...)

;)

122. Data: 2006-09-17 06:25:58

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14/09/2006 15:33, frędzel:

> że jesteś zabawny?
thx

--
huski
huski at interia dot pl

123. Data: 2006-09-17 06:26:53

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14/09/2006 19:05, Bluzgacz:

> Nienienie.....
> Zabawny to pozytywna cecha raczej.
> Ten gosc jest smieszny a wlasciwie zalosny.

I po co ta erystyka? Nie ma to jak twardziele, zza monitora...
--
huski
huski at interia dot pl

124. Data: 2006-09-17 06:29:41

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14/09/2006 15:35, K.Upek:

> no ja odczytałem miedzy wierszami dudniące
> WYPIERDALAJ psie

sami sobie wystawiacie świadectwo takimi głębokimi i wyszukanymi
argumentami. Szczerze mówiąc jedyny powód dla którego co niektórzy
poważnie mówią moderacji polega na tym, że właśnie Wy (wyszczekani
15latkowie) zrobiliście z grupy śmietnik. I nie byłoby w tym nic złego
gdyby był to pręgierz albo inne gówno, trochę szkoda, że jest to grupa z
gałęzi pl.sci.***

--
huski
huski at interia dot pl

125. Data: 2006-09-17 08:46:46

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poważnie mówią moderacji polega na tym, że właśnie Wy (wyszczekani
> 15latkowie) zrobiliście z grupy śmietnik. I nie byłoby w tym nic złego

Huski, to Ty nie wiesz, że Bluzgacz podobno na studiach był?????????? (pisał
o tym w jakimś poście),
ale ciekawe, że ja też odebrałam go jako 15 latka... coś w tym jest... ;)
Poza tym, bluzgacza traktuj z wyrozumiałością, chłopak jest nikim w realu to
chociaż tu próbuje grać Pana.

pozdrawiam,

126. Data: 2006-09-17 08:50:19

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Huski napisał:
> [...]
> 15latkowie) zrobiliście z grupy śmietnik. I nie byłoby w tym nic złego
> gdyby był to pręgierz albo inne gówno, trochę szkoda, że jest to grupa z

Nie o moderacji, ale o stworzeniu grupy moderowanej, a roznica
i nie przez nas, tylko przez "nienaukowe osobiste wywody" co niektorych
chociaz dumny bym s siebie był gdyby moja tworczosc przyczynila sie do
moderacji, jednak musze trzeźwo spojrzec na to wszystko i uwarzam jednak
że to przez ciebie bedzie ta grupa moderwoana - przez twoją głupote i
bezsensownej tresci pseudo naukowe wywody. Smietnik sie robi dlatego że
wy kurwy myslicie że ta grupa bedzie huj wie jak naukowa, dajesz sie
prowokowac huski wdajesz sie w takei własnie rozmowy, dlatego robisz z
siebie idiote, chcesz pokazac reszcie grupy jaki to ty kozak jestes i
jak to zbawiasz juznet od takich jak ja - dlatego jeszcze raz
wypierdalaj pryszczata mędo w podskokach.

127. Data: 2006-09-18 19:29:55

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x" <y...@o...pl> wrote in message

> jak ty mówisz na MU???

Po imieniu

> ktoś ci z naszej grupy na to pozwolił???

Z waszej? Tzn. z czyjej?
Cos ci sie popierdolilo, bo ta grupa jest moja i nic tego nie zmieni

> siedź cicho i czekaj na pozwolenie.
> I przeproś MU bo inaczej wypad z naszej grupy.

Hehehehe, zlewam cie chlopcze cieplym moczem, chociaz nawet on zasluguje na
lepsze podloze.....
--

Bluzgacz
GG:5015

128. Data: 2006-09-18 19:30:46

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Morderca uczuć" <l...@t...pl> wrote in message
s.com...

>Zwał jak zwał. Ale masz rację burząc się na zarzuty związane z
>leczeniem kompleksów. Bluzgasz, bo jesteś zwykły cham. EOT.

Tak.

>Serdecznści,
>M.

Daruj sobie te uprzejmosci pedale, tutaj sa hetero i nikt laski ci za to nie
zrobi....
--

Bluzgacz
GG:5015

129. Data: 2006-09-18 19:32:08

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

> Uspokój sie, przestan histeryzować. Albo spadaj na drzewo.
> Duch

Zrobie tak na pewno skoro ty kazesz.

PS. Cmoknij mnie w pompe, tylko wymyj zeby i w kolejce sie ustaw frajerze
albo wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

130. Data: 2006-09-18 19:32:48

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message

> I po co ta erystyka? Nie ma to jak twardziele, zza monitora...

Sluchaj kretynie, podobno masz mnie w plonkownicy, wiec przymknij kniape i
wykurwiaj albo przyznaj sie ze jestes debilem.
--

Bluzgacz
GG:5015

Re: wola
Potrzebuje kontaktu
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie