Propozycja

11. Data: 2006-09-13 10:59:31

Temat: Re: Propozycja
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4507DD64.82BE142F@wilno.pl...

> o moj boze, vonBraun wylatuje

Panie gazebo. Stosując obstrukcję, uniemożliwia mi pan spokojne moderowanie
grupy. Jeszcze dziś zwrócę się do Bluzgacza z prośbą o wyciagnięcie
konsekwencji wobec pana.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2006-09-13 11:08:12

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Panie gazebo. Stosując obstrukcję, uniemożliwia mi pan spokojne moderowanie
> grupy. Jeszcze dziś zwrócę się do Bluzgacza z prośbą o wyciagnięcie
> konsekwencji wobec pana.

nie wyjade

PS Panie moderatorze. Przepraszam.

--
careful with that axe Eugene!

13. Data: 2006-09-13 11:58:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Panie gazebo. Stosując obstrukcję, uniemożliwia mi pan spokojne moderowanie
> grupy. Jeszcze dziś zwrócę się do Bluzgacza z prośbą o wyciagnięcie

Moderatora upraszałoby się o zmoderowanie się.

Aska

14. Data: 2006-09-13 12:24:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"es_" <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> wrote in message

Jestem za.
Proponuje nowa grupe:
pl.sci.psychologia.moderowana

Kto sie zajmie sprawami technicznymi?

Duch

15. Data: 2006-09-13 12:42:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moderatora upraszałoby się o zmoderowanie się.

Jeśli myślisz, że kiedyś zostaniesz moderatorem - to się grubo mylisz !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2006-09-13 12:50:48

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huski" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tematów jakie się tu pojawiają to pozbawione taktu osobiste wynurzenia. Grupa
> już dawno straciła charakter SCI, a szkoda bo w tak szybko rozwijającej się
> nauce jak psychologia potrzebne jest miejsce gdzie można wymieniać poglądy
> oraz czerpać wiedzę o nowych teoriach/odkryciach/badaniach. Moja propozycja
> jest taka, żebyśmy postulowali o oddanie tej grupy pod moderację albo
> utworzenie drugiej moderowanej o tej samej tematyce. Zwracam się z nią do
> wszystkich rozsądnych nie do tych z "konstruktywnych inaczej z silnym duchem".

Są plusy i minusy takiej opcji... zdecydowane plusy to to, że segregacja pozwoli
odrzucić debilne posty, czy debilne odpowiedzi niektórych co zwyczajnie robią
sobie JAJA i zaśmiecają.
Jedynym minusem moderacji to długi czas oczekiwania... ZBYT długi :/ (zgadzam
sie tutaj z Quasim).
Posty pojawiają sie czasem co 2-3 dni, zdarza sie że przez prawie tydzień nie
zobaczymy nowego posta..
I tu tkwi problem, po stwierdzam (z własnych obserwacji), że jeśli "coś się nie
dzieje" na forum.. to przestaje sie tę grupę odwiedzać.

Yuki.

17. Data: 2006-09-13 12:57:30

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13/09/2006 10:47, Quasi:

> Obawiam sie, ze bez sensu. Z tego co widzialem, na grupach moderowanych
> posty ukazuja sie 1-3 doby po wyslaniu, przypieprzaja sie do wklejania
> cytatow po angielsku i podawania linkow do stron anglojezycznych ("pl.,
> glupcze!"). Odechciewa sie dyskusji na czyms takim.

No prawda, to są słuszne argumenty. Z moderacją wiążą się pewne
opóźnienia. Co do tekstów anglojęzycznych i tak dalej, zawsze można
podawać linki, też zależy od moderatora ale to ogólnie nie jest
największy problem. Największy kłopot jest z opóźnieniem ...

> Poza tym ilu widzisz ludzi chetnych i kompetentnych do takiej stricte
> SCI dyskusji? Moderacja to dla tej grupy trumna. Niestety :-(

lepiej 10osób piszących rozsądnie niż 100 pieprzących o "sile ducha" :D

--
huski
huski at interia dot pl

18. Data: 2006-09-13 12:59:45

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13/09/2006 14:24, Duch:

> pl.sci.psychologia.moderowana

no właśnie o czymś takim myślałem

> Kto sie zajmie sprawami technicznymi?

pl.news.nowe-grupy

--
huski
huski at interia dot pl

19. Data: 2006-09-13 13:02:26

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13/09/2006 14:50, Yukichiro:

> Są plusy i minusy takiej opcji... zdecydowane plusy to to, że segregacja
> pozwoli odrzucić debilne posty, czy debilne odpowiedzi niektórych co
> zwyczajnie robią sobie JAJA i zaśmiecają.

Dokładnie, wystarczy spojrzeć na posty: "Potrzebuje kontaktu";
"Rozruchanie"; "Medytacja emocjonalna" i to tylko ostatnie dni.

> [...]
> I tu tkwi problem, po stwierdzam (z własnych obserwacji), że jeśli "coś
> się nie dzieje" na forum.. to przestaje sie tę grupę odwiedzać.

prawda prawda ale mimo wszystko gra może być warta świeczki

--
huski
huski at interia dot pl

20. Data: 2006-09-13 13:29:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 13/09/2006 14:24, Duch:

> no właśnie o czymś takim myślałem

> pl.news.nowe-grupy

pl.news.nowe-grupy samo z siebie nie zamoderuje ani nie założy nowej grupy.
Istnieje tam formalna procedura, trzeba wykonać szereg czynności. Za
wnioskiem musi stać jakaś konkretna osoba, można by rzec przedstawiciel
wnioskodawców, który będzie sprawę prowadził na łamach p.n.n.g. Chciałbym
zaproponować kandydaturę Marcina Ciesielskiego (jeśli nie ma on nic
przeciwko temu), który jest naszym grupowiczem oraz ma już pewne
doświadczenie w temacie zakładania nowych grup.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Re: wola
Potrzebuje kontaktu
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie