Propozycja

21. Data: 2006-09-13 13:50:11

Temat: Re: Propozycja
Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski wrote:

> [...]
> dół. 80% tematów jakie się tu pojawiają to pozbawione taktu osobiste
> wynurzenia. Grupa już dawno straciła charakter SCI, a szkoda bo w tak
> szybko rozwijającej się nauce jak psychologia potrzebne jest miejsce
> gdzie można wymieniać poglądy oraz czerpać wiedzę o nowych
> teoriach/odkryciach/badaniach. Moja propozycja jest taka, żebyśmy
> postulowali o oddanie tej grupy pod moderację albo utworzenie drugiej
> moderowanej o tej samej tematyce. Zwracam się z nią do wszystkich
> rozsądnych nie do tych z "konstruktywnych inaczej z silnym duchem".

Jezeli jestes psycholog to niewatpliwie bardzo, bardzo mizerny o bardzo
wysokim mniemaniu o sobie, swiadczy o tym odpowiedz na moj wczesniejszy
post.
To raz, a dwa to moje osobiste zetknieciaz psychologiem wykazaly ze to
tylko strata czasu i pieniedzy. Duzo "dymu" malo "ognia". Rownie dobrze
moglbym sie zwrocic do wrozki.

22. Data: 2006-09-13 13:57:53

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro w news:ee8us1$54a$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Posty pojawiają sie czasem co 2-3 dni, zdarza sie że przez prawie
> tydzień nie zobaczymy nowego posta..

Niby dlaczego? W dyskusji nie przeszkadza to, czy post został wysłany 5
minut temu, 5 godzin temu, czy 5 dni temu. To nie mięso, które po pewnym
czasie nóg dostaje i ucieka. Co innego z takimi grupami jak np.
praca.ogloszenia (czy jak to się tam zwie).
Tutaj pojawi się post "świeży" to się na niego odpowie (o ile ciekawy) bez
względu na to, czy do moderacji trafił kilka minut, czy kilka dni wcześniej.
Odpadnie wrażenie dyskusji na żywo co przy burzy mózgów jest dosyć ciekawe.

Większym problemem jest to, że trolle coby nie pisać generują sztuczny tłok,
ożywiają grupę. Ludzie wchodzą na grupę i mają wrażenie, że dużo się na niej
dzieje. Tyle, że jak sie odsieje głupoty to niewiele zostanie. I to te
niewiele może odstraszać, a nie czas moderacji.

pozdrawiam
Greg

23. Data: 2006-09-13 14:02:22

Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Emocje same w sobie emocje są związane z psychologią,

a to po jakiemu? syfologiji naucyli a po polskiemu ni?

> jednak okazywanie ich nie licuje z naukowym charakterem nauki.

Cie choroba to grupa to byndzie wysoko wysokusienko lotola!!! Same laureaty
Nobla bendom sie tu kolegowaly. Tak mnie to wyglundo ze to byndzie takie
wzojemne lonanizowanie sie 2 abo 3 syfonow. Tokze byndzie jydnym ni dorobiony
nobel co kozdymu innymu mowiol bydzie co wulno a cygo ni, to musi byc jakby
towazys Dzierzynski z Beriom z groba powstowoli.

24. Data: 2006-09-13 14:05:38

Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski wrote:

> On 13/09/2006 14:50, Yukichiro:
>

> Dokładnie, wystarczy spojrzeć na posty: "Potrzebuje kontaktu";
> "Rozruchanie"; "Medytacja emocjonalna" i to tylko ostatnie dni.

Nie da sie ukyc ze jakikolwiek dyplom masz to niczego sie nie nauczyles.

25. Data: 2006-09-13 14:23:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JSG" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> a to po jakiemu? syfologiji naucyli a po polskiemu ni?

Zważ synku do kogo mówisz. Jako przedstawiciel polskiej nauki mam prawo
domagać się szacunku od osób takich jak ty, które żadnego wkładu do nauki
nie wniosły.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

26. Data: 2006-09-13 14:23:52

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> pl.news.nowe-grupy samo z siebie nie zamoderuje ani nie założy nowej
> grupy. Istnieje tam formalna procedura, trzeba wykonać szereg czynności.

Wiem, wiem

> Chciałbym zaproponować kandydaturę Marcina Ciesielskiego

Nie ma problemu, tylko czy on o tym juz wie?

Duch

27. Data: 2006-09-13 15:23:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> wrote in message

> Większym problemem jest to, że trolle coby nie pisać generują sztuczny
> tłok,
> ożywiają grupę.

Toche prawda.
Ale z drugiej strony ktos nowy wchodzi, widzi bydlo i wychodzi.
Dodatkowo, jak tylko pokazuja sie pustogłowy na grupie, to po pewnym czasie
interesujący bywacze grupy odchodzą.

Zrobmy moderowana i sie zobaczy - zreszta prawie na pewno bedzie sukces.
Bywam na róznych grupach moderowanych i jes ok. Gdy zdarzyło sie na jednej
ze
moderator pojechał na urlop (1 mies.), zaczeło robić sie bydło i wartosciowi
ludzie zaczeli uciekac.
Na szczescie moderator wrócił i zrobił kilka banów i spokój.

Duch

28. Data: 2006-09-13 16:10:20

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski wrote:
> [...]
> wynurzenia. Grupa już dawno straciła charakter SCI,
> [...] Zwracam się z nią do wszystkich rozsądnych

Spieprzaj dziadu
--
assembler

;)

29. Data: 2006-09-13 18:31:01

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message

> Jak za pewne niektórzy z Was widzą poziom postów poleciał strasznie w dół.
> 80% tematów jakie się tu pojawiają to pozbawione taktu osobiste
> wynurzenia.

No i chuj z tym? Niech sobie beda kurwa. Byly przez lata i beda dalej.
Jak ci sie nie podoba to wykurwiaj stad.

> [...]
> moderowanej o tej samej tematyce. Zwracam się z nią do wszystkich
> rozsądnych nie do tych z "konstruktywnych inaczej z silnym duchem".

Kim do kurwy nedzy tutaj jestes, ze zaczynasz jatrzyc?
Ile postow napisales na tej grupie i jak dlugo kurwa tutaj jestes, zeby
wprowadzac zamet?
Tutaj sa osoby, ktore pisza od lat, zwiazane sa z ta grupa, duzo do niej
wniosly dobrego, milo i przyjemnie czyta sie ich rzeczowe posty ale nikt
jakos takiego pomyslu tutaj nie wprowadzal a nawet jesli to nigdy nie zostal
on potraktowany powaznie.
Nie przecze, ze niektorych oburza tworczosc pewnych osob na tej grupie, bo
to oczywiste, ale to jest wlasnie specyfika PSP - kazdy znajdzie tu sobie
miejsce, niektorzy szybko sie wypalaja, odpuszczaja i wypierdalaja stad.
Wszyscy zdazyli sie juz do tego przyzwyczaic i jakos nikomu to nie wadzi w
wiekszej mierze. Grupa twardo zachowuje (dzieki tutejszym wygom) swoja
tozsamosc.
Dlatego odpusc sobie te kretynskie pomysly, zamknij kurwa ryj i jak juz
troche pobedziesz (z 2-3 lata) i napiszesz troche cos wnoszacych postow to
wtedy NIESMIALO mozesz napomknac o tym popierdolonym pomysle. A teraz juz
tradycyjnie: wypierdalaj w podskokach.
--

Bluzgacz
GG:5015

30. Data: 2006-09-13 18:33:18

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

> Jestem za.
> Proponuje nowa grupe:
> pl.sci.psychologia.moderowana
>
> Kto sie zajmie sprawami technicznymi?

Hehe i bedzie taka dretwa jak pl.soc.seks.moderowana.
Nawet "dupa" nie bedzie mozna napisac ani nikomu porzadnie zapodac riposty
(bez przeklenstw), bo jakis pojeb-moderator, ktorego kolega bedzie ten
atakowany stwierdzi, ze nie pozwoli aby ktos obrazal osobe, ktora on darzy
sympatia.
Wez sie schowaj z tym idiotyzmem.
--

Bluzgacz
GG:5015

Re: wola
Potrzebuje kontaktu
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie