Propozycja

31. Data: 2006-09-13 18:34:15

Temat: Re: Propozycja
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message
news:ee8v8j$5b4$4@atlantis.news.tpi.pl...

> lepiej 10osób piszących rozsądnie niż 100 pieprzących o "sile ducha" :D

To moze zaloz SOBIE grupe:
pl.sci.psychologia.ale.bez.sily.ducha
i wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

32. Data: 2006-09-13 18:45:09

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Oczywiście decydujące zdanie w tej kwesti należy do Bluzgacza, bo to jego
> grupa.

Moje zdanie juz znasz.
Jezeli mialaby juz nawet powstac taka kretynska grupa to chcialbym aby poza
moja skromna osoba moderowal ja moj przedpisca Przemek D. oraz Kolega Pawel
N.
Von Braun uzyska prawo do cenzury merytorycznej, polegajacej na kasowaniu
przedmiotowych postow bedacych quasi-psychologicznymi bredniami lub postow,
gdzie ktos bedzie zgrywal madrego majac chujowe pojecie o psyche.
Zaostrzonym rygorem beda oblozone posty kobiet, albowiem sa one bardziej
rozchwiane emocjonalnie i bardziej skore do pisania idiotyzmow - oczywiscie
z racji tego iz 99% z nich to skonczone idiotki. Nie przewiduje zadnej osoby
z cipa w gremium, ktore mialoby sie zajmowac moderowaniem nowo powstalej
grupy.
Huski, ktoremu smialo mozna juz przypiac plakietke grupowego blazna-debila
bedzie mial zamkniety dostep do udzielania sie na grupie.
Kazdemu grupowiczowi poza mna, bedzie mozna zastosowac TYGODNIOWO po jednym
wyrazie typu
"kurwa",
"chuj",
"pizda",
"jebac" - i odmiany oraz pokrewne,
"pierdolic" - i odmiany oraz pokrewne.
Nie bedzie mozna obrazac rodzicow, no moze poza ojcem, ale i tu maksymalnie
przewiduje mozliwosc nazwania go pedalem
Niewyczerpany limit bluzgow na nowopowstalej grupie przyslugiwac bedzie
tylko mi oraz von Braunowi hehe.

Tyle na razie w kwestiach organizacyjnych...
--

Bluzgacz
GG:5015

33. Data: 2006-09-13 18:46:33

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yukichiro" <Y...@o...pl> wrote in message

> I tu tkwi problem, po stwierdzam (z własnych obserwacji), że jeśli "coś
> się nie dzieje" na forum.. to przestaje sie tę grupę odwiedzać.

Jako wiekowy juz usenetowiec musze potwierdzic to co napisano powyzej, taki
los czeka grupy moderowane.
--

Bluzgacz
GG:5015

34. Data: 2006-09-13 18:47:21

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message

> Dokładnie, wystarczy spojrzeć na posty: "Potrzebuje kontaktu";
> "Rozruchanie"; "Medytacja emocjonalna" i to tylko ostatnie dni.

Zaloz sobie filtra debilu

> prawda prawda ale mimo wszystko gra może być warta świeczki

Chyba w twojej dupie idioto.
--

Bluzgacz
GG:5015

35. Data: 2006-09-13 18:53:54

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski <h...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> dół. 80% tematów jakie się tu pojawiają to pozbawione taktu osobiste
> wynurzenia. Grupa już dawno straciła charakter SCI, a szkoda bo w tak
> szybko rozwijającej się nauce jak psychologia potrzebne jest miejsce
> gdzie można wymieniać poglądy oraz czerpać wiedzę o nowych
> teoriach/odkryciach/badaniach. Moja propozycja jest taka, żebyśmy
> postulowali o oddanie tej grupy pod moderację albo utworzenie drugiej
> moderowanej o tej samej tematyce. Zwracam się z nią do wszystkich
> rozsądnych nie do tych z "konstruktywnych inaczej z silnym duchem".

moje serce mowi nie, ale moj rozum mowi nie.

;)

36. Data: 2006-09-13 19:08:51

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz<b...@p...pl>

> [...]
> Jezeli mialaby juz nawet powstac taka kretynska grupa to chcialbym
> aby poza moja skromna osoba moderowal ja moj przedpisca Przemek D.
[...]

Nigdy w życiu.

Pawel

37. Data: 2006-09-13 19:26:38

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> moje serce mowi nie, ale moj rozum mowi nie.
>
> ;)

Kasia!
Nadal mnie nie znosisz?
--

Bluzgacz
GG:5015

38. Data: 2006-09-13 19:35:22

Od: AXID Dyrektor 666 <S...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> [...]
> tylko mi oraz von Braunowi hehe.
>
> Tyle na razie w kwestiach organizacyjnych...

Uważam ze raz na miesiąc powinien mieć losowo przyznawany talon na
pojechanie czyjejś Matki

39. Data: 2006-09-13 19:36:11

Od: Romek_24 <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik niezbecki napisał:

> [...]
>
> Nigdy w życiu.

No ale dam ci zdjęcie od komuniii zjedziesz se na ręcznym i dasz mi dyche

40. Data: 2006-09-13 21:06:22

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Przemysław Dębski
>
> Nie ma problemu, tylko czy on o tym juz wie?
> Duch

Rozumiem, że se jaja turlacie. Ale gdyby nie, to morde.na.tor
powinien położyć ktoś w pełni władz umysłowych. Tymczasem
Marcinek ma strasznego hopla na punkcie seksu. Ponadprzeciętnego
hopla. Że się tak naukowo wyrażę.

--
Sławek

Re: wola
Potrzebuje kontaktu
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie