Propozycja dla xli :)

1. Data: 2013-04-16 10:16:53

Temat: Propozycja dla xli :)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Moze jakies rekolekcje? Bo sie przy globiku opuszczasz. :)
W nurcie nowego papieza jezuitow CwiczDuch proponuje... ;)

2. Data: 2013-04-16 10:34:50

Temat: Re: Propozycja dla xli :)
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Moze jakies rekolekcje? Bo sie przy globiku opuszczasz. :)
> W nurcie nowego papieza jezuitow CwiczDuch proponuje... ;)
A ja proponuje np to jako temat (w sumie to rekolekcje- i tez jezuity):
http://www.youtube.com/watch?v=wz3PpU__c-c

--

Chiron

3. Data: 2013-04-16 11:42:40

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 10:34:50 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
ps.com...

> A ja proponuje np to jako temat (w sumie to rekolekcje- i tez jezuity):

nudy. ja proponuje: zz top and carmen electra. w szczegolnosci kaplanki sa
porywajace. zaraz bym sie zapisal do takiego kolka parafialnego
http://www.youtube.com/watch?v=ZvBJLZPB7M8

4. Data: 2013-04-16 12:46:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 10:16, m...@g...com wrote:
> Moze jakies rekolekcje? Bo sie przy globiku opuszczasz. :)
> W nurcie nowego papieza jezuitow CwiczDuch proponuje... ;)

Przecież Ikselka sfanatyzowała

5. Data: 2013-04-16 13:31:35

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jakies rekolekcje? Bo sie przy globiku opuszczasz. :)
> W nurcie nowego papieza jezuitow CwiczDuch proponuje... ;)
Nie potszeba, ona wraca do normy, wlasciwie juz dawno, od kilku miesiecy
tygodni jest w swojej normie.
Po smierci Panslawisty (czy jakos tak) byla zdecydowanie poza norma, ale jej
pszeszlo.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

6. Data: 2013-04-16 13:49:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Apr 2013 13:31:35 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> tygodni jest w swojej normie.
> Po smierci Panslawisty (czy jakos tak) byla zdecydowanie poza norma, ale jej

Takie masz wizje?
--
XL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-

Zalamal sie kurs zlota i od razu...zamach
Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
Tradycyjna prostytucja
Toniemy w nienawiści, z przyzwyczajenia przestajemy ją dostrzegać.
Bez okazji.