Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.

1. Data: 2013-04-16 05:57:24

Temat: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umysł wyzwolony spod władzy emocji staje się wolny od zaburzeń, czyli
szumu. który ogranicza szybkość przepływu informacji. Układ "szumiący"
jest układem inercyjnym w przeciwieństwie do układu "bezszumnego". Brak
inercji oznacza również, że umysł wyzwolony z jarzma emocji będzie
działał bez pobierania energii.
--
Władek Tarnawski
LeoTar

2. Data: 2013-04-16 06:14:18

Temat: Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-16 05:57, LeoTar pisze:
> Umysł wyzwolony spod władzy emocji staje się wolny od zaburzeń, czyli
> szumu.

Zaburzenia =\= szum

> który ogranicza szybkość przepływu informacji.

W tym sensie, że jak kaseta z muzyką jest zaszymiona, to
siedzi tam mniej informacji czy, że jak 'w eterze' szumi,
to radio transmitujące cyfrowo musi wolniej nadawać.

A zdajesz się mówić o czym innym.

> Układ "szumiący"
> jest układem inercyjnym w przeciwieństwie do układu "bezszumnego".

Kot Puszek z piętra niżej jest kotwicą moralną.
Nie, nie jest. Nie można brać słów, które mają
konkretne znaczania i używać ich w innym znaczeni,
takim 'jak mnie sie wydaje'.
Przynajmniej nie można na fizyce. Jeśli filozofia nie
ma z tym problemu... to już jej problem;)

> Brak
> inercji oznacza również, że umysł wyzwolony z jarzma emocji będzie
> działał bez pobierania energii.

I wszytki jasne. Próby niejedzenia nie kończą się niepowodzeniem
z powodu zapotrzebowania mózgu na cukier i inne pierdoły,
ale z powodu pojawienia się szumu inercjalnego wywołanego emocją
względem kotleta, którego zjeść nie można. I wszytko jasne!

Ech, myślałem, że moda na postmodernistyczny bełkot okołofizyczny
minęła, a tu tradycja trwa.

pzdr
bartekltg

3. Data: 2013-04-16 10:58:22

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup

>Nie, nie jest. Nie można brać słów, które mają
>konkretne znaczania i używać ich w innym znaczeni,
>takim 'jak mnie sie wydaje'.
>Przynajmniej nie można na fizyce.

Powiedział idiota, dla którego obserwator to matematyczny układ
współrzędnych nie mający nic wspólnego z rzeczywistością i
obserwacjami.
Fizyka nowoczesna STOI na braniu słów, które mają konkretne
znaczenie i przekręcaniu ich. To właśnie jej nowatorstwo.

4. Data: 2013-04-16 11:22:29

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> Zaburzenia =\= szum

> W tym sensie, że jak kaseta z muzyką jest zaszymiona, to
> siedzi tam mniej informacji czy, że jak 'w eterze' szumi,

nie wiem czy czytałes Lema
ale chyba nie ?
wiedziałbys wtedy, ile informacji jest
np. w ruchach browna :)))

> [...]
> takim 'jak mnie sie wydaje'.
> Przynajmniej nie można na fizyce. Jeśli filozofia nie
> ma z tym problemu... to już jej problem;)

no widzisz - nie wiesz, że mówisz prozą :))))

ten tekst był własnie o Tobie i tobie podobnych
Ineracja - bezwładnośc dotyczy nie tylko masy
ale może dotyczyc myślenia. Twoje mysłenie
jest właśnie takie. Porusza się po trjaktorii
nauk fizycznych i ma duże trudności by to zmienic.
Potrzeba siły by to zmienić- tak wynika z pierwszego
(chyba ? ) prawa dynamik Newtona w zastosowaniu
(analogia) do myślenia :)))

Z tego punktu widzenia - bezwładność myślenia
- czyli przyzwyczajenia/rutyna/koleiny - jest
utrudnieniem dla swobodnego nieobciążonego
ruchu myśli - mozna to potraktowac jako
zakłócenie ( np. szum ).

I to tyle :))))

5. Data: 2013-04-16 12:52:35

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali" napisał w wiadomości grup

> [...]
|ale może dotyczyc myślenia. Twoje mysłenie
|jest właśnie takie. Porusza się po trjaktorii
|nauk fizycznych i ma duże trudności by to zmienic.

:)
Słabo znasz jemu podobnych. Wszechświaty równoległe,
superstruny, hiperprzestrzeń, czarne dziury... ich myślenie i
ich wypociny można spokojnie uznać za losowe.

6. Data: 2013-04-16 13:02:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 05:57, LeoTar <z...@g...pl> wrote:
> [...]
> jest układem inercyjnym w przeciwieństwie do układu "bezszumnego". Brak
> inercji oznacza również, że umysł wyzwolony z jarzma emocji będzie

Osoba bez emocji zamieszkuje zakłady psychiatryczne, bo ma poważne
uszkodzenia mózgu, które nie pozwalają nawet na podstawowe czynności
życiowe.

7. Data: 2013-04-16 13:03:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 06:14, bartekltg <b...@g...com> wrote:

> [...]
> względem kotleta, którego zjeść nie można. I wszytko jasne!
>
> Ech, myślałem, że moda na postmodernistyczny bełkot okołofizyczny

Co to za bzdury i bełkot idioty, to nie psychiatryk kurwa.

8. Data: 2013-04-16 14:07:16

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

>superstruny, hiperprzestrzeń, czarne dziury... ich myślenie i
>ich wypociny można spokojnie uznać za losowe.

od kiedy nie ma Turyńskiego (JeT-a) to na fizykę
mało zaglądam - więc pewnie masz rację - że mało znam
:))))

wcale mi to nie przeszkadza - jednak skoro
rzucasz piłkę ( prowokacje) w scianę ( filozofię)
to powrót odbitej piłki (odpowiedź) nie powinna
(rzucającego - Bartka) dziwić.

A tak prywatnie nic nie ma do fizyków a Bartka
w szczególności - mają swoją piaskownice
to niech się w niej bawią tak jak potrafią :))))

9. Data: 2013-04-16 15:26:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 14:07, "kali" <g...@t...pl> wrote:
> [...]
>
> A tak prywatnie nic nie ma do fizyków a Bartka
> w szczególności - mają swoją piaskownice
> to niech się w niej bawią tak jak potrafią :))))

Co to głupki ma wspólnego z fizyką, co autor postu napisał?
Ma dużo wspólnego z psychopatią, gdzie mózg psychopaty ma poważne
uszkodzenia ciała migdałowatego i tym samym psychopata jak ciebie albo
jego gwałci czy morduje, nie odczywa emocji, a twoje emocje
doprowadzają go do szału, bo nie rozpoznaje i nie rozumie zupełnie
reakcji emocjonalnych cierpiących ofiar.
Nie rozpoznaje cierpienia, bólu jaki zadaje, bo nie widzi tych
emocji i tym samym mamy takiego Fritha co córkę w piwnicy latami
gwałcił i niedostrzegał jak strasznie cierpi.

10. Data: 2013-04-16 15:32:28

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <z...@g...pl> wrote in message
> [...]
> inercji oznacza również, że umysł wyzwolony z jarzma emocji będzie działał

Fakt, że przesadne emocje potrafią dominować racjonalne myślenie. Z drugiej
zaś strony, bez odczuć (emocji) umysł nie ruszyłby nawet palcem, bo nie
posiadałby absolutnie żadnych motywacji. Wszelkie myślenie powstaje
wyłącznie po to, aby zaspakajać emocjonalne potrzeby. Poza tym, z czasem
pojawi się skleroza, umysł ci zwiotczeje i zaniknie, zaś emocje nadal
pozostaną - pełne i dorodne.

:)))

AW

.

Tradycyjna prostytucja
Toniemy w nienawiści, z przyzwyczajenia przestajemy ją dostrzegać.
Bez okazji.
Terroryzm
Przeciw poezji