Prosba

1. Data: 2000-06-02 11:28:11

Temat: Prosba
Od: "typcor" <t...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze szanownych grupowiczow o wyjasnienie mi nastepujacych pojec
(przetlumaczenie na zrozumialy jezyk dla medycznego laika):
- Bronchitus rec. in anamnesi
- Pharyngitis acuta

Ponadto prosilbym o wyjasnienie jak sie maja ww. choroby do "astmy
oskrzelowej" i "zespoly astmatyczne ze sporadycznymi zaostrzeniami".

pozdrawiam Typcor

2. Data: 2000-06-02 16:17:12

Temat: Odp: Prosba
Od: "piotr" <p...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik typcor <t...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8h82b2$4mu$...@z...man.szczecin.pl...
> Prosze szanownych grupowiczow o wyjasnienie mi nastepujacych pojec
> - Bronchitus rec. in anamnesi
> - Pharyngitis acuta

1. nawracajace zapalenie oskrzeli w wywiadzie (bronchitis recidivans, nie
bronchitus)
2.ostre zapalenie gardla

> Ponadto prosilbym o wyjasnienie jak sie maja ww. choroby do "astmy
> oskrzelowej" i "zespoly astmatyczne ze sporadycznymi zaostrzeniami".
>
> pozdrawiam Typcor

astma jest przewleklym stanem zapalnym oskrzeli,
w czasie ktorego wystepuja zaostrzenia, a ostre zapalenie
gardla kazdemu moze sie przytrafic
pozdrawiam Agnieszka

3. Data: 2000-06-04 05:19:40

Temat: Re: Prosba
Od: "medella" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapalenie oskrzeli nawracające w wywiadzie.
Ostre zapalenie gardła .

Te określenia nie mówią nic o naturze procesów zapalnych. Jedynie
nawrotowość zapalenia oskrzeli może sugerować diagnostykę w kierunku astmy

Re: Zespol Reynaulda.
Poszukuje specjalisty od tarczycy ...
jak długo można żyć bez tarczycy?
Sennosc
uporczywa biegunka - proszę o radę i pomoc