Prosba :o((

1. Data: 2001-11-15 20:35:33

Temat: Prosba :o((
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis wydarzyla sie rzecz niezmiernie smutna :o(((( (Windows mac!...) - caly
moj folder zupkowy szlag trafil :o(( (Nienawidze Widowsow i Pana G.!).

W zwiazku z powyzszym faktem mam ogromna prosbe, a nawet dwie.

1.Kiedys byl watek z czosnkowa zupka chyba sie nazywal "Czosnkowa zupka
wieczorowa". Po dzisiejszym lodowatym dniu, zwiatujacym sezon
grypowo-przeziebieniowy, zupka bedzie jak znalazl.

2. Poszukuje takze zupki chrzanowej, ktora tez kiedys mialam z grupy.

Mam straszna ochote na te dwie zupki, ale za choliery teraz nie moge
odnalezc tych watkow. Moze jakis kochany chomiczek schomikowal te przepisy i
moze mi podeslac?

Bede bardzo wdzieczna.

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-16 00:18:16

Temat: ZUPLA CZOSNKOWA DLA ZMARZNIETYCH
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):
> [...]
> wieczorowa". Po dzisiejszym lodowatym dniu, zwiatujacym sezon
> grypowo-przeziebieniowy, zupka bedzie jak znalazl.
----
TADAMMM !!!
a teraz nastąpi sensacyjny przepis
na zupę czosnkową
(dostałam od pewnej Agnieszki z wielką smykałą do gotowania):

1 lub 2/3 główki świeżego czosneczku (tego z lila skórką)
1 mały kubek śmietany kwaśnej (18 %)
sól / pieprz
rosół - lub 1 kostka rosołowa
mąka i masło na zasmażkę (ja robię na oko,
circa po 2 łyżki stołowe każdego z tych składników)
1 cała cytryna
ser żółty utarty - jako ewentualny dodatek (polecam parmezan
Polser w trójkącikach)
... i już !!!

zasmażkę zasmażyć, rozprowadzić rosołkiem
lub wodą (wtedy dodać kostkę rosołową)
wlać do rondelka (mnie wyszło ogółem ok. 2 l zupy)
posolić popieprzyć do smaku
wgnieść szczodrze czosnek (traci ostrość po zagotowaniu)
dać pobulkać na ogniu przez ok. 3 minut (może być dłużej)
potem zdjąć z ognia, dodać całą śmietanę i sok z całej cytryny
posypać serem żółtym (po nalaniu na talerze)

czas wykonania: od 15 do 25 min.
minimalna zjadalność - 2 talerze !!!
właśnie jestem po .... ufffff ...
czekam na opinie
------
udało mi się ją wykopać !!
polecam, można ją uprościć żeby nie była taka
za bardzo [....] :)))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-11-16 07:52:23

Temat: Re: Prosba :o((
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzis wydarzyla sie rzecz niezmiernie smutna :o(((( (Windows mac!...) - caly
> moj folder zupkowy szlag trafil :o(( (Nienawidze Widowsow i Pana G.!).

Zupki czosnkowe sa na Twojej stronie dostepne. :)) Pozdr. Ulka

1. Data: 2001-11-16 11:30:08

Temat: Re: ZUPLA CZOSNKOWA DLA ZMARZNIETYCH
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki !!!!!!!!!!!
To jest to :o))))))))))))))

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-11-16 11:32:17

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zupki czosnkowe sa na Twojej stronie dostepne. :)) Pozdr. Ulka

Masz calkowita racje :o) tylko nie o te zupki mi chodzilo. Moja stronka jest
juz dawno nieaktualizowana (och... te posty i maile... ;o)) ) i brakuje tam
prawie wszystkich moich ulubionych przepisow :o( .

Bozenka z Wilna :o)
[...]

indyjszczyzna czesc druga wegansko/wegetarianskie
recepta/przepis na pierniki swiateczne (czas zaczac)
Dania dla cukrzykow
a moze by tak....?
Sezamki