Prosba o doradztwo w sprawie pralki, PILNE

1. Data: 2004-09-27 08:49:13

Temat: Prosba o doradztwo w sprawie pralki, PILNE
Od: "Taniocha!" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Potrzebuje pilnie kupic pralke do 1400 zl.
Wpadl mi w oko model CANDY CTS 101.
Ale zauwazylem, ze niewiel drozsza jest bosch WOL1650PL, ale ma mniejsza
predkosc obrotow.
Doradzcie mi prosze co wybrac!
Moze macie jakis inny zafany modle, ktory mozecie mi polecic do 1400 zl?

Andrew

1. Data: 2004-09-27 10:20:42

Temat: Re: Prosba o doradztwo w sprawie pralki, PILNE
Od: "Rachwalski Andrzej" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Whirlpool 6103/3
z technologia szosty zmysl
klasa AA
1000 obr
pozdrawiam

1. Data: 2004-09-27 10:22:58

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taniocha! <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> predkosc obrotow.
> Doradzcie mi prosze co wybrac!
> Moze macie jakis inny zafany modle, ktory mozecie mi polecic do 1400 zl?

Zdecydowanie polecam Boscha.
Odradzam pralki Candy, szczególnie te z góry ładowane. Dosyć szybko
rozlatują się łożyska. Te pralki wg konstrukcji nie powinny mieć więcej obr.
niż 600. Na dodatek ceny części zamiennych są zbliżone do cen Boscha.

1. Data: 2004-09-27 10:35:44

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rachwalski Andrzej <n...@n...pl> napisał(a):

> Whirlpool 6103/3
> z technologia szosty zmysl
> klasa AA
> 1000 obr
> pozdrawiam

Właśnie, dobrze, że kolega Rachwalski przypomniał Whirlpoola.
To tylko one są gorsze od Candy. Mam oczywiście na myśli pralki z góry ład.

1. Data: 2004-09-27 11:13:13

Od: "Jacek M." <hstl/NOSPAM/@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taniocha!" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Potrzebuje pilnie kupic pralke do 1400 zl.
> Wpadl mi w oko model CANDY CTS 101.

Mialem ta watpliwa przyjemnosc uzywac Candy CTS 60T (model starszy) po 1
roku wcale ne tak czestego uzytkowania zardzewiala mi klapa, plesc na
kolnierzu w niektorych miejscach miala 1mm grubosci. Czesci zamienne +
robocizna przewyzszala cala wartosc tej pralki (gwarancji niestety nie
bylo - wlascicielka ja gdziesz posiala). Miala tylko 600obr. ale pranie jak
psu z gardła, teraz mam Hoovera 1200obr. i pranie takie, ze prawie prasowac
nie trzeba (dla mnie b.wazny argument bo nie cierpie tego robic ;)

A co smieszniejsze Candy i Hoover to ta sama "stajnia" ... tylko klasa inna.
--
Jacek M.
hstl/wyytnij/o2.pl

1. Data: 2004-09-28 08:38:59

Od: "ytorkin [wawa]" <a...@c...usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer po głębszej zadumie, wystukał/a cichutko co następuje:

> Właśnie, dobrze, że kolega Rachwalski przypomniał Whirlpoola.
> To tylko one są gorsze od Candy. Mam oczywiście na myśli pralki z
> góry ład.

A ja odradzam Whirlpoole, według mnie jest to straszny syf. Ostatnio mi
trochę nawaliła (co prawda zwykła) i musiałem sam ją spróbować naprawić.
Uważam, że to straszny szajs. Konstrukcja bez najmniejszego sensu. Pralka
przestała wirować, a to dlatego, że nie wympomowywała wody. Okazało się, że
skarpetka wypadła z bębna i wpadła do przewodu odpływowego do pompy. Po
pierwsze jak to możliwe aby coś takiego miało miejsce? Po drugie dostęp do
takiego przewodu jest prawie niemożliwy. Konieczne było rozebranie na części
składowe niemal całej pralki. Co nie było łatwym zadaniem bo jest to jak
wspomniałem wyjątkowo dziadowska konstrukcja.

Arek

1. Data: 2004-09-28 10:10:15

Od: "Pinio" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rachwalski Andrzej" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Whirlpool 6103/3
> z technologia szosty zmysl
> klasa AA
> 1000 obr
> pozdrawiam

Mam Whirlpool'a szósty zmysł - odradzam.
Pralka z niby elektronicznym programatorem za 2500PLN
wiesza sie po kilka razy w czasie prania.
Co jakiś czas w ogóle odmawia posłuszeństwa.
Niestety są to najgorsze uszkodzenia bo jak przyjedzie
serwis to oczywiście będzie działać....

pozdr,
Pinio

1. Data: 2004-09-28 10:25:41

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pinio wrote:

> [...]
> wiesza sie po kilka razy w czasie prania.
> Co jakiś czas w ogóle odmawia posłuszeństwa.
> Niestety są to najgorsze uszkodzenia bo jak przyjedzie

No cż, mam taką samą.
Co prawda programator działa bez zarzutu ale:

0. po pół roku - wyłamane dwa z trzech tych plastykowych elementów, co
to są w środku
1. po roku - kiedy zadzwoniłem i podałem objawy (bęben się zaklinował)
to serwisant przywiózł nowy bęben i wymienił bez słowa. Był wyjątkowo
małomówny, rzucił coś o jakiejś partii czy coś :)
2. pod dwóch latach - wymiana pompy wodnej

te cyrki to na gwarancji:)

po 2 latach 2 miesiącach (w zeszłym tygodniu) - spalona grzałka.
Ciekawe co dalej?

Chociaż trzeba przyznać, że jak działa to prawnie wychodzi bardzo
dobrze :)

--
spp
spp(na)op.pl

1. Data: 2004-09-28 11:34:40

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> predkosc obrotow.
> Doradzcie mi prosze co wybrac!
> Moze macie jakis inny zafany modle, ktory mozecie mi polecic do 1400 zl?
polecam Electrolx EWT 833
ladowana z gory
pozdro

nowe okna?