Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt

31. Data: 2011-01-22 18:16:49

Temat: Re: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miałem Cię za mądrzejszą.
Ale może tylko to PMS, więc bez urazy.
Jacek

32. Data: 2011-01-24 07:27:12

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@g...com> napisał(a):

>Wyobraź sobie, że rozmawialiśmy na te tematy z księżmi na pielgrzymce i
>nie wydumałem sobie, tylko tak jest i nie jest to wcale rzadkość.

W kazdym kocpcu znajda sie zepute kartofle.

>Poza tym pewna osoba, która jest mi winna zadośćuczynienie łazi stale do
>kościoła, przyjmuje sakramenty, a mnie nawet nie przeprosiła (pojedynczy
>przykład, ale wątpię, żeby był wyjątkowy).
>Taki na tfu katolicyzm - na pokaz i tyle. Jedyne prawo, jakie dobrze u
>nas funkcjonuje to prawo Kalego.

Myslisz katalolicyzm z zepsutym kartoflem.

33. Data: 2011-01-24 08:33:35

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jednak szkoda czasu..............

34. Data: 2011-01-24 11:56:07

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@g...com> napisał(a):

>jednak szkoda czasu..............

Dokladnie, szkoda, bo skoro na przykladzie
"pewnej osoby, która jest mi winna zadośćuczynienie" (juz nie bede komentowal
nawet sformulowania) gnoisz katolicyzm, to z toba nie ma o czym rozmawiac.

odkurzacz i żelazko jakie?
Test tabletek do zmywarek.
cena zabudowy kuchni
Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł