Re: Prośba o poradę

From: "ani" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Prośba o poradę
Date: Sun, 27 Apr 2003 18:40:22 +0200
Sender: a...@o...pl@pi81.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl

Użytkownik "Andrzej Abraszewski" <a...@c...pl> napisał

> Coz za problem zalozyc na te okna siatke a dokladnie ramke na ktora
> wystarczy naciagnac siatke a te zas umocowac w otworze okiennym tak by
> znajdowala sie w odleglosci choc kilku centymetrow od szyby (jak wiadomo
> framuga okienna jest wpuszczana, "na cegle", w glab sciany. Powiesz : a
> co z glupkiem co to chcialby nozem pociac. Na razie odlozmy rzucanie
> klod pod nogi ... :-) . Na to tez mam patenty ;-)

O tym już myślałam, co prawda matka dziewczyny nie posiada na to funduszy,
ja też w obecnej chwili nie mogę jej pomóc finansowo, ale mam mam w zamyśle
poproszenie o zamontowanie takiego zabezpiecznia firmę, a raczej
instytucję - może zechcą pomoc.
Najbardziej irytujące jest to, że okna sąsiadów znajdują się na tyle nisko,
że i bez podestu można do nich pukać do woli.

> Z rozwiazan prawnych jest jak najbardziej mozliwosc zaskarzenia kazdej
> decyzji (tzw wiekszosci) do Sadu. Mysle ze plytkie argumenty sasiadow
> nie wytrzymaja przed kazdym Sadem . By nie narazic sie sasiadom mozna o
> to poprosic badz administratora badz (moze i lepiej) MOPS . Obie
> instytucje wladne sa a co najwazniejsze obowiazane pomagac w takich
> sprawach. Jesli zas zadna z nich nie podejmie sie swoich statutowych
> obowiazkow to ... pisz na priva do A.A., pomyslimy jak ten wezel
> rozwiazac (tak apropos w jakim miescie stoi ten blok ?)

Dziękuję bardzo!
Blok stoi w Gdyni - nota bene najbardziej "europejskim" polskim mieście, co
dodaje sprawie ironii.

> Zmusic moze Sad do ktorego jak pisalem mozxna sie w tak prostej (w
> rzumieniu Sadu)
> sprawie w trybie nie procesowym.

Matka dziewczyny, tez schorowana i zmęczona ciągłą walką nie bardzo ma już
siły do "użerania się", ale mam nadzieję, że wspólnymi siłami uda się
wreszcie załatwić tę drobną przecież sprawę, która dla niej znaczy tak
wiele.
> pozdrawiam
> A.A.

Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam

A. Manska