Prośba o radę

1. Data: 2004-01-14 22:37:42

Temat: Prośba o radę
Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama wraca w niedzielę z nart i chciałam ją jakoś mile zaskoczyć - np.
czekającym w domku ciepłym posiłkiem. Zastanawiałam się, czy nie zrobić
czegoś z włoskiej kuchni, bo to mi wychodzi najlepiej, tyle że... moja mama
wraca akurat z Włoch, więc już się tam chyba najadła przeróżnych
makaronów...
No i tu właśnie mi weny zabrakło... Czy możecie polecić mi coś, co chętnie
zje się po męczącej podróży, a co mogłabym przygotować dzień wcześniej i w
niedzielę tylko odgrzać?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
K.

1. Data: 2004-01-14 23:38:10

Temat: Re: Prośba o radę
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 14 janvier 2004 ŕ 23:37:42, Krecia a écrit :

> [...]
> zje się po męczącej podróży, a co mogłabym przygotować dzień wcześniej i w

Szczerze mowiac pomyslalam *natychmiast* o jakiejs dobrej cieplej
zupie (grochowka z majerankiem?)

Ewcia

+herbata z rumem ! :-)

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-15 00:14:51

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:

> Szczerze mowiac pomyslalam *natychmiast* o jakiejs dobrej cieplej
> zupie (grochowka z majerankiem?)
>
> Ewcia

Mnie tez zupa przyszla do glowy, po dlugiej podrozy zawsze sie chce duzo
plynow. Mnie przyszla do glowy zupa kartoflano-porowa, z serowymi
diablotkami, ktore niedawno podawal Wladyslaw.
MB

1. Data: 2004-01-15 00:32:23

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 15 janvier 2004 ŕ 01:14:51, Magdalena Bassett a écrit :

> Mnie tez zupa przyszla do glowy, po dlugiej podrozy zawsze sie chce duzo
> plynow. Mnie przyszla do glowy zupa kartoflano-porowa, z serowymi
> diablotkami, ktore niedawno podawal Wladyslaw.

No to cebulowo-serowa w takim razie :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-15 08:31:56

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie tez zupa przyszla do glowy, po dlugiej podrozy zawsze sie chce duzo
> plynow. Mnie przyszla do glowy zupa kartoflano-porowa, z serowymi
> diablotkami, ktore niedawno podawal Wladyslaw.
====
A nie myślisz, że po pobycie w jarzynowo-serowym raju mama może mieć ochotę
na coś normalnego? Na dzień dobry z pewnością ze schabowego będzie bardzo
zadowolona. Parę razy w życiu wracałem zza granicy i pamiętam, że zawsze
droga powrotna to były tęskne myśli za porządnym kotletem z kapuchą, a
przynajmniej z ogórasem :-} Zupek jarzynowych to ona już się chyba tam
najadła....

waldek
====

1. Data: 2004-01-15 08:32:50

Temat: Re: Prośba o rad
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krecia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zje się po męczącej podróży, a co mogłabym przygotować dzień wcześniej i w

Ja w podobnej sytuacji (po przymusowym stosowaniu przez czas jakiś nawet
najsmaczniejszej, ale jednak obcej kuchni) rzucam się nieprzytomnie na
smażoną kiełbasę z cebulką. A opowiadał mi kumpel, że po trzymiesięcznym
pobycie w Szwecji od razu po zejściu z promu "rzucił" się na takową
kiełabaskę w najbliższym przydrożnym barze. Acha, i do tego najzwyklejszy
chleb, bo wszędzie za granicą mają inny, naszemu smakowi niepodchodzący.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-01-15 11:38:27

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy ja wracam to marzę po cichu o jajecznicy ale co kto lubi ja ją mogę
nawet na kolację wcinać.
A obiadowe dania to różnie ale przeważnie coś mięsnego: kotlety, gulasz albo
chociaż kurczak pieczony ;)
Wiem jedno jak wróciłam z włoch to miałam pizzy i spagetii dość na miesiąc a
bardzo lubię.

1. Data: 2004-01-15 15:24:30

Od: "spadkobiercy Melchiora" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ====
> A nie myślisz, że po pobycie w jarzynowo-serowym raju mama może mieć
ochotę
> na coś normalnego?

A czegóż oczekujesz od pani Be? Ona zawsze miewa ekscentryczne (mówiąc
eufemistycznie) pomysły.
Szkoda, że nie wpadła na pomysł z lasagnie...

spadkobiercy Melchiora

1. Data: 2004-01-15 15:27:43

Od: "spadkobiercy Melchiora" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Szczerze mowiac pomyslalam *natychmiast* o jakiejs dobrej cieplej
> zupie (grochowka z majerankiem?)

Tiaaa ... i aromatyzowane saluty armatnie z okazji przybycia.
My proponujemy pierogi z kapustą i grzybami, bo sera na ruskie to tam ni ma.
Choć może zaeksperymentować z camembertem.

spadkobiercy Melchiora

1. Data: 2004-01-15 15:28:03

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

spadkobiercy Melchiora wrote:

> A czegóż oczekujesz od pani Be?
>
> spadkobiercy Melchiora

zalosne :(
bez pozdrowien - wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

Krabbenbrot
pytanie o "prosta" do wykonania fasolke bo bretonsku
Ciecierzyca
Gdzie Adaś Cukiernik?
Marmite