Re: Prosba o rade z niesfornym brzuszkiem :(

Data: 2004-08-04 08:34:09
Temat: Re: Prosba o rade z niesfornym brzuszkiem :(
Od: Tib <c...@a...pl>

Karolina "duszołap" Matuszewska wrote:

> Akurat to Bluzgacz napisał o powszechnej tu nadwadze i "grupie wsparcia"
> PRU opartej na zasadach "Fight Clubu". Najwyraźniej Bluzgacz niechcący
> wyczuł RusHa, który w kwestii "Fight Clubu" <cytat>sam sie troche tak
> czuje</cytat>.

Swoja droga mam wrazenie, ze w najwiekszym stopniu krytykowane sa jako
glupie, brzydkie czy grube te dziewczeta, o ktorych wiadomo, ze nie
chcialoby im sie nawet na krytykujacy 'ideal' nakichac ;-)

> Here it is: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=568 Nadal niewyraźne,
> ale przynajmniej nie trzeba kawy odstawiać.

No niewyrazne ;-(

No ale "nie chce mu sie z nami gadac" a do "milych pan" ciezko nas
zaliczyc...To ja sie podlamie, porycze, westchne i biore za prace, bo
ilez mozna motywujaco-redynamizujaca kawe pic ;-(

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg