Prosba o rozszyfrowanie wyniku RTG

1. Data: 2010-04-17 18:06:50

Temat: Prosba o rozszyfrowanie wyniku RTG
Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
w poniedzialek ide do lekarza ale dzis dostalem wyniki lecz nic z nich
nie rozumiem.
Mam zawroty glowy i podwyzszony puls (95) szczegolnie wieczorami i w
nocy.
robilem badania juz na:

1. Pierwiastki: magnez, fosfor, zelazo, ferrytyn - bdb
2. Reflux - gastroskopia - wszystko w normie

Zostaje mi wlasne ucisk kregow i nerwica wynki z rtg sa takie:

''Na zdjęciu bocznym zostały uwidocznione w całości trzony do C6,
prawidłowej wysokości. Spłycona fizjologiczna lordoza szyjna.
Obniżenie przestrzeni m-kręgowych C5-C6-C7. Zamknięty mostkiem kostnym
otwór dla tętnicy kręgowej na łuku tylnym C1.''
''Na wykonanych zdjęciach uwidoczniono w całości trzony do C6.
Dyskretne cechy niestabilności przedniej na poziomie C5-C6 w
przodopochyleniu.''

Co to moze byc?

2. Data: 2010-04-18 05:32:17

Temat: Re: Prosba o rozszyfrowanie wyniku RTG
Od: [med. student] Jan Górski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób dopplerUSG - bad. przepływów tętnic szyjnych i pozostałej
t.kręgowej. Masz chorobę zwyrodnieniową kręgosłupa na poziomie
szyjnym.

3. Data: 2010-04-18 08:32:54

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 07:32, [med. student] Jan Górski <g...@o...pl> wrote:
> Zrób dopplerUSG - bad. przepływów tętnic szyjnych i pozostałej
> t.kręgowej. Masz chorobę zwyrodnieniową kręgosłupa na poziomie
> szyjnym.

Wlasnie na poniedzialek jeste umowiony na doplera USG.
CO moge zrobic dzis aby normalnie zasnac?

4. Data: 2010-04-19 12:40:54

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 10:32, Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>
wrote:

> Wlasnie na poniedzialek jeste umowiony na doplera USG.
> CO moge zrobic dzis aby normalnie zasnac?

Dopler wyszedl w normie tzn przeplyw jest w porzadku, lecz baba
powiedziala ze jedna z tetnic inaczej biegnie troszeczke ale nie jest
to cos nadzwyczajnego.
No i dalej nie wiem ...

5. Data: 2010-04-20 06:01:53

Od: [med. student] Jan Górski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i dalej nie wiem ...

"Mam zawroty glowy i podwyzszony puls (95) szczegolnie wieczorami i w
nocy. "

Od dawna zawroty głowy ? i ^ puls ? Jaki puls masz w dzien ? Kiedy
rosnie ? Wystapienie powyzszych objawow zbieglo sie w czasie z jakims
wydarzeniem ? Uraz ? Przeziebienie ? Czy powyzsze objawy pojawily sie
wspolnie, czy byla to sekwencja ? Jakie sa inne objawy ? Twoj wiek ?
Waga ? Wzrost ? Styl zycia ? Praca ?

6. Data: 2010-04-20 09:09:00

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 08:01, [med. student] Jan Górski <g...@o...pl> wrote:

> "Mam zawroty glowy i podwyzszony puls (95) szczegolnie wieczorami i w
> nocy. "
>
> Od dawna zawroty głowy ?\
od poniedzialku

i ^ puls ? Jaki puls masz w dzien ?
miedzy 65 a 95 bo tak skacze

Kiedy
> rosnie ?
jak mam jakis niepokoj albo zaczyna mi sie krecic w glowie (zakladam
ze nakrecam sie nerwicowo jak mi sie kreci w glowie od ucisku kregow)

Wystapienie powyzszych objawow zbieglo sie w czasie z jakims
> wydarzeniem ?
w poniedzialek jak co dzien siedizalem przed komputerem w pracy i
nagle zaczelo mi sie mocno krecic w glowie na tyle mocno ze
momentalnie zaczelo mi walic serce (nie bylo zadnego momentu
zdenerwowania wczesniej)

Uraz ? Przeziebienie ?
nic takiego

Czy powyzsze objawy pojawily sie
> wspolnie, zy byla to sekwencja ?
to byla sekwencja (i wlasciwie od poniedzialku jest) czyli krecenie w
glowie i pozniej niepokoj i walenie serca (wysoki puls)

Jakie sa inne objawy ?
krci i sie w glowie mam p lamy przed oczami, walenie serca, klucie w
kregoslupie a moze raczej w jego okolicach trudno wyczuc

Twoj wiek ?
32

> Waga ?
90 kg

Wzrost ?
180

Styl zycia ?
Praca ?
praca po 12-14 h dziennie.... przy komputerze ale tez nie mam tak ze
non stop siedze odchodze czesto do niego

Soczewki kontaktowe - czy można wziąć takie o innych parametrach?
dieta a alergia na pyłki
Zaniki pamięci po narkozie
Czeste krwotoki z nosa u dziecka
Medycyna Pracy