Re: Prosba o zidentyfikowanie

Data: 2004-12-29 23:08:20
Temat: Re: Prosba o zidentyfikowanie
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl>

>Ar ju siur?
>Oglądałem zdjęcia przedzakupowe letnie i całkiem to inaczej niż
>rozchodnik raczej wygladało.

Być może na zdjęciach oglądałeś typowe rozchodniki 'skalniakowe' rosnące w
poziomie np pospolity czy biały w odmianach....
Ten który masz jest bardzo dekoracyjny i łatwy w uprawie- uniwersalna
bylina .........
pozdrawiam
Sylwia
ps.widziałam w sieci zdjęcie sedum spectabile kwitnącego na niebiesko czy
to możliwe czy też to fotomontaż????
chętnie bym zasępiła - w zamian mam jasnoróżowego o pstrych liściach
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl