Prosta i smaczna surówka dla kazdego

1. Data: 2006-04-27 11:45:55

Temat: Prosta i smaczna surówka dla kazdego
Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Składniki:
40 dag kwaszonych ogórków, 10 dag cebuli, 1-2 łyżki oleju, łyżka zielonej
pietruszki

Sposób przyrządzania:
Ogórki pokroić na plasterki, ułożyć rzędami na półmisku, cebulę obrać i
pokroić w drobną kostkę, ułożyć rzędami między ogórkami, posypać pietruszką,
skropić olejem.

2. Data: 2006-04-27 12:00:56

Temat: Re: Prosta i smaczna surówka dla kazdego
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...eu napisał(a) 27/04/2006 13:45:

> [...]
> pokroić w drobną kostkę, ułożyć rzędami między ogórkami, posypać pietruszką,

Jeśli to lekcja informatyki, a takie mam podejrzenia, to bardzo się cieszę,
że wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i piszecie posty na temat :-)
Może to jeszcze nie dyskusja, ale na temat :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-04-27 12:04:19

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):

> Jeśli to lekcja informatyki, a takie mam podejrzenia, to bardzo się cieszę,
> że wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i piszecie posty na temat :-)
> Może to jeszcze nie dyskusja, ale na temat :-)

No to zaczynamy dyskusje :) : ogorki nie w plasterki, ale w kosteczke
tej samej wielkosci co cebula i wymieszac.

th

4. Data: 2006-04-27 12:07:04

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> No to zaczynamy dyskusje :) : ogorki nie w plasterki, ale w kosteczke
> tej samej wielkosci co cebula i wymieszac.

Dodać pokrojone w kostkę ugotowane buraki (powinny stanowić połowę całej
sałatki) i kukurydzę.
Zalać sosem vienegrete :-).

Mniam.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

5. Data: 2006-04-27 12:11:24

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a) 27/04/2006 14:04:

>>> 40 dag kwaszonych ogórków, 10 dag cebuli, 1-2 łyżki oleju, łyżka zielonej

> No to zaczynamy dyskusje :) : ogorki nie w plasterki, ale w kosteczke
> tej samej wielkosci co cebula i wymieszac.

Hi hi :-) To ja proponuję zastąpić olej oliwą. A cebula najlepiej czerwona,
mniej pikantna.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

6. Data: 2006-04-27 12:15:20

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca wrote:
> Hi hi :-) To ja proponuję zastąpić olej oliwą. A cebula najlepiej
> czerwona, mniej pikantna.

Taką właśnie robię i bardzo ją lubię.
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

7. Data: 2006-04-27 12:18:19

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Ogórki pokroić na plasterki, ułożyć rzędami na półmisku, cebulę obrać i
> pokroić w drobną kostkę, ułożyć rzędami między ogórkami, posypać

1. Ogórki starkować na grubej tarce

2. Wymieszać z cebulą, a nie kłaść obok

3. Nie olej, a olej z pestek winogron

Poza tym sie zgadza z moją ulubioną.

DJD

8. Data: 2006-04-27 12:20:43

Od: j...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

Ogórki pokroic w kostke, cebule równiez, duzo pieprzu i to tez
moja ulubiona :)

9. Data: 2006-04-27 12:22:55

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik notujaca napisał:

> Jeśli to lekcja informatyki, a takie mam podejrzenia, to bardzo się cieszę,
> że wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i piszecie posty na temat :-)

Szkoda tylko, że na informatyce trenuja na grupach, które subskrybuję ;)
Na psd wrzucili parę postów o karaniu dzieci, wywołując burzliwą
dyskusję. Idźmy w ich ślady :D Pytanie brzmi: czy musimy tak dokładnie
zważyć kapustę i cebulę? ;)

tapta (robiąca wszystko 'na oko')
GG:4082847

10. Data: 2006-04-27 12:43:02

Od: "AcinwożdżD" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

No niestety ta sałatka jest tylko dobra z wielkiego stołówkowego kotła - coś
jest w tym, że te wielkie kotły dają niekiedy lepsze rezultaty niż domowe
garnuszki.
Ale przychylam się do zdania, że i ogórki i i cebulę trzeba pokroić w kostkę
i zmieszać.
Cebuli nie macerować solą.
Po "leżakowaniu", gdy smaki cebuli i ogórków się przegryzą można trochę
podrasować np. szczyptą estragonu.
Ale wszystko w miarę osobniczych upodobań

dżdżownica

o kelnerach zdrabniających
Surówka z kapusty
jak przygotować łatwe dania na urodziny