Prosta i smaczna surówka dla kazdego

11. Data: 2006-04-27 12:48:11

Temat: Re: Prosta i smaczna surówka dla kazdego
Od: "AcinwożdżD" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
news:C076818C.4910%notujaca@gazeta.pl...

> Hi hi :-) To ja proponuję zastąpić olej oliwą. A cebula najlepiej
> czerwona,
> mniej pikantna.

Właśnie powinna być pikantna, ale musi "poleżakować" z ogórkami i wtedy
traci na ostrości, a ogórki jakby szlachetnieją

dzdżownica

12. Data: 2006-04-27 13:00:10

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Składniki:
> 40 dag kwaszonych ogórków, 10 dag cebuli, 1-2 łyżki oleju, łyżka zielonej
> pietruszki
>
> Sposób przyrządzania:
> Ogórki pokroić na plasterki, ułożyć rzędami na półmisku, cebulę obrać i
> pokroić w drobną kostkę, ułożyć rzędami między ogórkami, posypać pietruszką,
> skropić olejem.

moja ulubiona:4kolory papryk, szczypiorek, ogorek,rzodkiewka i ser feta
wszytko pokroic w kostke i wymieszczac.papa

13. Data: 2006-04-27 13:11:47

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dodać pokrojone w kostkę ugotowane buraki (powinny stanowić połowę całej
> sałatki) i kukurydzę.
> Zalać sosem vienegrete :-).

Z ogórkami??? Kiszonymi???

Pozdrawiam,
Akulka zdumiona

14. Data: 2006-04-27 13:18:14

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-27 15:11:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Akulka* skreślił te oto słowa:

> Z ogórkami??? Kiszonymi???

Buraczki i ogorki kiszone to rewelacyjne połączenie :]
Może byc jeszcze do tego śledzik, jabłko i cebulka w kostke :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

15. Data: 2006-04-27 13:44:26

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Buraczki i ogorki kiszone to rewelacyjne połączenie :]
> Może byc jeszcze do tego śledzik, jabłko i cebulka w kostke :)

Hm, trzeba w takim razie spróbować:P Ale sama bym takiego połączenia nie
wymyśliła.

Pozdrawiam,
Akulka

16. Data: 2006-04-27 16:26:15

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...eu> wrote in message
> [...]
> Ogórki pokroić na plasterki, ułożyć rzędami na półmisku, cebulę obrać i
> pokroić w drobną kostkę, ułożyć rzędami między ogórkami, posypać

Ciekawe jaki przepis podasz nastepnie...Bo chyba "jak zagotowac wode w
czajniku" juz opukalismy
:-)

17. Data: 2006-04-27 18:33:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message
> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
>
> Hm, trzeba w takim razie spróbować:P Ale sama bym takiego połączenia nie
> [...]

Witaj Akulko!

Do barszczu czerwonego zamiast octu dodaję kwas z ogórków. Pychotka!

18. Data: 2006-04-27 19:22:15

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:

> Ciekawe jaki przepis podasz nastepnie...Bo chyba "jak zagotowac wode w
> czajniku" juz opukalismy

Qrcze! Przegapiłam :P
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

19. Data: 2006-04-27 20:32:36

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Buraczki i ogorki kiszone to rewelacyjne połączenie :]
> Może byc jeszcze do tego śledzik, jabłko i cebulka w kostke :)

Potwierdzam:)
A i ziemniaczek nie zaszkodzi;p
A jak się "zastosuje" majonez - to i jajko na twardo ją wzbogaci:)

--
Pozdrawiam :)
JM

20. Data: 2006-04-28 06:45:57

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do barszczu czerwonego zamiast octu dodaję kwas z ogórków. Pychotka!

Ja dodaję kwas z ogorków i do czerwonego i do białego.Rewelacja.Doprawiam
dodatkowo czosnkiem, ale to juz wg uznania, bo w w odzie z gorkow już trochę
czosnku jest. I duzo kopru (łodygi).
bb

o kelnerach zdrabniających
Surówka z kapusty