Prosta i smaczna surówka dla kazdego

21. Data: 2006-04-28 07:23:12

Temat: Re: Prosta i smaczna surówka dla kazdego
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisała:
> [...]
> Ja dodaję kwas z ogorków i do czerwonego i do białego.Rewelacja.Doprawiam
> dodatkowo czosnkiem, ale to juz wg uznania, bo w w odzie z gorkow już trochę
> czosnku jest. I duzo kopru (łodygi).

Jeśli już jesteśmy przy zmianie "wody" do zupy, to polecam
serwatkę:)
Nadaje się świetnie do wszystkich "kwaśnych" zup, a także świetnie
się sprawdza w białym barszczu:)
Jest pożywna i syta, dlatego nie odczuwa się potrzeby wywaru
mięsnego;p

--
Pozdrawiam :)
JM

22. Data: 2006-04-28 07:55:49

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> No to zaczynamy dyskusje :) : ogorki nie w plasterki, ale w kosteczke
> tej samej wielkosci co cebula i wymieszac.

O to to. A do mizerii nie w plasterki, tylko w słupki :)

Pozdr,

Michał K.

23. Data: 2006-04-28 09:29:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
ps.com...

Beatka napisała:
> [...]

się sprawdza w białym barszczu:)
Jest pożywna i syta, dlatego nie odczuwa się potrzeby wywaru

Witaj!

Biały barszcz z zasady gotuje się na kwasie żurowym, kwasie z ogórków,
kwaśnym mleku lub serwatce... albo na proszku z torebki... dużo dobrej
śmietany i koper zielony. Czasem majeranek, skwarki ze słoniny, ząbek
czosnku, biala kiełbasa.

24. Data: 2006-04-28 09:45:56

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do barszczu czerwonego zamiast octu dodaję kwas z ogórków. Pychotka!

O zakwaszaniu to ja wiem, dodaję do barszczu białego, bo ja czerwonego jak
ci już pisałam nie "teges":P

Pozdrawiam,
Akulka

25. Data: 2006-04-28 09:59:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message

> O zakwaszaniu to ja wiem, dodaję do barszczu białego, bo ja czerwonego jak
> ci już pisałam nie "teges":P
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

Nie jadłaś nigdy dobrego?