Proste nalewki itp

1. Data: 2006-07-07 13:29:01

Temat: Proste nalewki itp
Od: "Scorpio" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie zacną Grupę :)

Otrzymałem dziś niespodziewany prezent od szwagra - 5 litrów 96%
spirytusu. No i mimo radości mam problem...

Nigdy nie robiłem nalewek i nie mam najmniejszego doświadczenia w tym
względzie. Jutro wyjeżdżam, a wcześniej chciałbym jakoś rzeczony
spirytus zagospodarować. Butli,gąsiorków itp nie posiadam. Czy
możecie podać jakieś proste receptury na szybkie sporządzenie
smacznych trunków?
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdrawiam
Scorpio

2. Data: 2006-07-07 14:46:34

Temat: Re: Proste nalewki itp
Od: "Ania" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

tutaj są na cytrynówkę przepisy :
http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=43
27

pozdrawiam
Ania

3. Data: 2006-07-07 21:45:31

Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Scorpio miał niepewny dość wzrok. Prosił o żar, wpatrzony
gdzieś w mrok. Wciągnął dym, i nim skryła go noc, tak powiedział:
> [...]

> spirytus zagospodarować. Butli,gąsiorków itp nie posiadam. Czy
> możecie podać jakieś proste receptury na szybkie sporządzenie

Nalewka kawowa Agnieszki (dlaczego Agnieszki?)

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis4514.html

Ale z 5 litrów to Ci parę wiader tej nalewki wyjdzie.
Może lepiej przechować część tego skarbu aż się wiśnie pokażą?

--
Artur Fortuna

4. Data: 2006-07-12 14:33:00

Od: "Ania" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nalewka kawowa Agnieszki (dlaczego Agnieszki?)
>
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis4514.html

zrobiłam nalewkę i w piątek będę próbować ::)
dzięki za przepis
pozdrawiam
Ania

czy ktos uzywa suszarek do grzybów/warzyw/ziól/ow oców?
NORMALKA
Slaskie produkty regionalne
Soki i zamykanie w butelki po Kubusiu
ZEGNAJCIE