Prosto z polski

61. Data: 2009-02-07 21:10:28

Temat: Re: Prosto z polski
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@h...googlegroups.com

> [...]> W kwestii sushi solidaryzuję się z Ikselką, chociaż śledzi też nie
>
> [...]
>
> W ogóle ryb nie lubisz? Czy tylko surowych (+marynowanych)?

Filety wciągnę

> A ja śledzie też lubię :) - i polskie, i niemieckie, i duńskie, i szwedzkie
> :)

Jesteś żarłokiem? :)

62. Data: 2009-02-07 21:11:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 22:01:35 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>

> Rozumiem, że nigdy nawet nie próbowałaś?

Oczywiście, że nie. Wystarczy, że nasz wodzu Piłsudski próbował i zdał
swego czasu relację :-D
Może poszukam Wam o tym.

> BTW sushi nie musi być z rybą. Klasyczne jest z ogórkiem.
> Dobra jest też np. koreańska wersja z wołowiną (nie surową).
> Najważniejszy dla charakterystycznego smaku jest zakwaszony ryż.
>
> Saulo

Zakwaszony ryż, mówisz... chyba nie przełamię swoich skostniałych
preferencji jednak...
:-)

63. Data: 2009-02-07 21:12:11

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> I uważasz, że będąc w knajpce powiedzmy tajskiej, w Polsce,
> rzeczywiście jesz tajskie? E tam.

Pewności nie mam, ale kasy na podróż do Tajlandii w tym celu też nie :) -
zależy w jakiej, zależy gdzie, zależy, kto gotuje :).
Na przykład w susharni dobre jest też to, że widzisz, kto przygotowuje.
Jeżeli jest to dwóch milczących Japończyków, może być nieźle

> Moim marzeniem jest przejechać świat w kulinarnej podróży, ale nie na
> wycieczce, lecz tak z parę lat się potułać i popróbować wszystkiego.
[...]

No byłoby miło :)

Saulo

64. Data: 2009-02-07 21:12:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 13:08:50 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

et

> Nie trzeba jechać do Japonii, w Europie znajdzie się parę dobrych
> azjatyckich knajp.

Na pewno, tylko jak je znaleźć... tzn akurat TE.

65. Data: 2009-02-07 21:12:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 22:09:01 +0100, Saulo napisał(a):

> bazzzant<b...@p...onet.pl>
n.googlegroups.com

> [...]
>
> W ogóle ryb nie lubisz? Czy tylko surowych (+marynowanych)?
> A ja śledzie też lubię :) - i polskie, i niemieckie, i duńskie, i szwedzkie

Śledzie to ja nawet tajskie ;-PPP

66. Data: 2009-02-07 21:13:02

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@g...googlegroups.com

> Kuchni albańskiej zupełnie, ale to zupełnie nie znam. Na pewno jest podobna
> do greckiej lub jugosłowiańskiej - gdzieby można poszukać w necie?

> Masaż to ja wolę też nasz, polski ;-)

Ja natomiast chętnie wybrałbym się w podróż dookoła świata i dał się
wszędzie pomasować

67. Data: 2009-02-07 21:15:40

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Kuchni albańskiej zupełnie, ale to zupełnie nie znam. Na pewno jest
> podobna do greckiej lub jugosłowiańskiej - gdzieby można poszukać w
> necie?

Gdzieśby pewnie można. W tym akurat przypadku spróbowałem jej w kraju
pochodzenia :)
Najlepsze w życiu żeberka baranie, befsztyk, półmiski ze świeżo złowionymi
i usmażonymi rybami, pyszne zupy ze skrawkami cytryny i drobno pokrojonymi
warzywami, miejscowe wino. I warzywa, o takim smaku, jaki pamiętałem tylko z
dzieciństwa :).
[...]

Saulo

68. Data: 2009-02-07 21:15:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 22:12:11 +0100, Saulo napisał(a):

> [...]
> Na przykład w susharni dobre jest też to, że widzisz, kto przygotowuje.
> Jeżeli jest to dwóch milczących Japończyków, może być nieźle

No, ale to jest właśnie problem kasy - przecież nie sprzedam domu i nie
wyjadę na 10 lat. Co innego, gdybym np nie miała dzieci - ej, wtedy to d..
w troki, męża za gacie (on nie cierpi jeździć też, ale ja bym się tam
przełamała, i jego też) i wio :-)

69. Data: 2009-02-07 21:16:18

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant<b...@p...onet.pl>
m.googlegroups.com

[...]
> Jesteś żarłokiem? :)

Niestety.

Saulo

70. Data: 2009-02-07 21:17:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 13:13:02 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

4...@g...googlegroups.com

> Ja natomiast chętnie wybrałbym się w podróż dookoła świata i dał się
> wszędzie pomasować

E tam, tak zaraz byle komu, z marszu? - ja to jednak zbyt obrzydliwa jestem
:-)

Sztywny pal Azji...
Magisterka SWPS Doktorat inna uczelnia- czy to możliwe?
Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów