Prostownica - ceramiczna? Help please..

1. Data: 2005-03-31 18:17:47

Temat: Prostownica - ceramiczna? Help please..
Od: "BaM" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Właśnie wróciłam od fryzjera, który ściął mi pół metra włosów i przy okazji
pierwszy raz w życiu wyprostował mi te co zostały.
Coś pięknego!!!
Chce tak mieć, więc zaczęłam szukać, ale oczywiście okazało się, że wybór
prostownicy prostym wyborem nie jest, bo są trzy rodzaje tego urządzenia.
Za nic nie wiem która lepsza: ceramiczna, parowa czy z wkładami
lustrzanymi???
Help...
Oświećcie mnie bom w potrzebie wielkiej i napalona na zakup, ale nie wiem co
kupić??
Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2005-03-31 18:41:28

Temat: Re: Prostownica - ceramiczna? Help please..
Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>Za nic nie wiem która lepsza: ceramiczna, parowa czy z wk?adami
>lustrzanymi???

tylko i wylacznie ceramiczna - profesjonalisci tylko takich uzywaja -
najmniej niszcza wlosy

CanoE
_______________________________
www.aphoto.abc.pl (mirror: www.ap.end.pl)

1. Data: 2005-04-06 08:27:03

Od: "agata" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak trak ceramiczna jest najlepsza sama jej używam i jestem bardzo
zadowolona na serio długo utrzymuje sie efekt prostych włsow na dodatek w
goole ich nie opalac
> www.aphoto.abc.pl (mirror: www.ap.end.pl)

blizny
Jak ujędrnić skórę po ciąży?
Zakupy na Okęciu
o l'Orealu, reklamie, toksycznych farbach etc. :)
[OT] facet - golenie