o l'Orealu, reklamie, toksycznych farbach etc. :)

1. Data: 2005-03-31 14:45:35

Temat: o l'Orealu, reklamie, toksycznych farbach etc. :)
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy artykul w "Forum":

http://tygodnikforum.onet.pl/1221804,0,8684,923,1,ar
tykul.html

-- kasica

1. Data: 2005-03-31 15:43:49

Temat: Re: o l'Orealu, reklamie, toksycznych farbach etc. :)
Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tygodnikforum.onet.pl/1221804,0,8684,923,1,ar
tykul.html

> -- kasica

no to im "pojechali" :/
artykuł okropny, ciekawe jak jest w innych firmach....

Nusia

1. Data: 2005-03-31 15:46:39

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> ciekawy artykul w "Forum":
>
> http://tygodnikforum.onet.pl/1221804,0,8684,923,1,ar
tykul.html

"Beyoncé Knowles reklamuje także sprej, żel i piankę L'Oréala. By zmienić
swoje pierwotnie kręcone czarne włosy w gładkie, sztucznie błyszczące
brązowe potrzebuje substancji wygładzającej, która powoduje rozpad związków
siarki i ich ponowne łączenie za pomocą utleniaczy. Takie poskramianie
włosów to tortura."

Tak samo działa każda trwała ondulacja. A te związki siarki to cysteina-
białko obecne w naszych włosach.

Ja i tak będę szanować tą firmę, bo nie znam drugiej, która robie
rzeczywiście tak dużo tak ważnych badań. Wiadomo, zawsze można żyć z
produkcji mydła szarego, ale mimo wszystko żeby kosmetyki były coraz lepsze,
trzeba inwestować w badania. A badania nie są tanie. Coś za coś- albo "krem
półtłusty" z kiosku, albo krem, który będzie dokładnie przebadany. Wybieram
to drugie.

Agata

p.s. Nie, nie mam na półce w tej chwili żadnego kremu L'Oreala, nawet tuszu
do rzęs. Nie ideologicznie, miałam i chwaliłam Garniera.

1. Data: 2005-03-31 16:06:04

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał(a):
> [...]

> włosów to tortura."
>
> Tak samo działa każda trwała ondulacja. A te związki siarki to cysteina-

ja to juz dawno powinnam miec co najmniej raka, zwlaszcza teraz,
po kulkukrotnym poddaniu swoich biednych wlosow torturom dekoloryzacji...
:)
choc do trwalej do tej pory mam uraz, kiedys strasznie zniszczyla
mi wlosy.

-- kasica

1. Data: 2005-03-31 17:37:28

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa napisał:
> ciekawy artykul w "Forum":
>
> http://tygodnikforum.onet.pl/1221804,0,8684,923,1,ar
tykul.html

Boziutku, kto im to tłumaczył? 'Pozbywanie się celulitu za pomocą kremu
jest mniej więcej tak sensowne jak próbowanie tego ze swoimi piersiami.'
-- ?!?!?!

Ostatnio równie durny tekst widziałam na stronie jednej z wrocławskich
bilbotek: http://biblioteka.wroc.pl/filie.php?id=58
Usługi: upowszechnianie czytelnictwa i problemów młodzieży

--dusz., cała półka loreali i jakoś jeszcze dycham.

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

1. Data: 2005-03-31 18:01:03

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jejku to ja od tych mleczek prostujacych,szamponow i tuszow loreala niedlugo
sie wedlug nich rozpadne...
mniam

1. Data: 2005-03-31 21:09:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap wrote:

tykul.html

> Boziutku, kto im to tłumaczył? 'Pozbywanie się celulitu za pomocą kremu
> jest mniej więcej tak sensowne jak próbowanie tego ze swoimi piersiami.'
> -- ?!?!?!

oj, tez sie zastanawialam, co tez tlumacz mial na mysli :)
(pozbywanie sie piersi?)

-- kasica, ktora z jeszcze gorszymi "tlumoczeniami" miewa do czynienia

1. Data: 2005-04-01 09:19:37

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości
> p.s. Nie, nie mam na półce w tej chwili żadnego kremu L'Oreala, nawet
tuszu
> do rzęs. Nie ideologicznie, miałam i chwaliłam Garniera.

Moze tylko tak myślisz, większość znanych firm jest już wykupiona przez
L'Oreal. Np. Helena Rubinstain, Lancome i inne.

Edyta

1. Data: 2005-04-01 11:25:59

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg wrote:
> Moze tylko tak myślisz, większość znanych firm jest już wykupiona
> przez L'Oreal. Np. Helena Rubinstain, Lancome i inne.

nie tyle wykupiona:), co jest to po prostu jeden koncern. Tak jak zreszta
napisano w artykule, patenty sa wdrazane w kazdy odlam, tyle, ze w masowke
pozniej :-).

--
Margaret 600357 m...@p...fm

1. Data: 2005-04-01 13:12:49

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> Moze tylko tak myślisz, większość znanych firm jest już wykupiona przez
> L'Oreal. Np. Helena Rubinstain, Lancome i inne.

Wiem przecież. Ale nie mam, naprawdę. Mam głównie Nivea, Clinique i Dove.
L'Orealem tylko głowę myję czasem.

Agata

[OT] facet - golenie
poszukuje szamponu