o l'Orealu, reklamie, toksycznych farbach etc. :)

1. Data: 2005-04-01 19:35:35

Temat: Re: o l'Orealu, reklamie, toksycznych farbach etc. :)
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisał/a w news:d2hcpd$bqj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Boziutku, kto im to tłumaczył?

Dobre pytanie. Generalnie tekst jest z gatunku Aaaa, ten L'Oreal to
oszuści, złodzieje, kłamcy itp itd. Wniosek? Nie kupować produktów
L'Oreala. Uwielbiam takie teksty.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-04-01 20:19:42

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Apr 2005 19:35:35 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda mips
<m...@o...pl> wrote in
<X...@1...42.231.152>
:

>Dobre pytanie. Generalnie tekst jest z gatunku Aaaa, ten L'Oreal to
>oszuści, złodzieje, kłamcy itp itd. Wniosek? Nie kupować produktów
>L'Oreala. Uwielbiam takie teksty.

doczytałaś do końca? tam jest coś o jakiejś pani, której rodzinę
wywalili z domu w Karlsruhe, a 20 lat później na tym miejscu stanęła
fabryka czy tam co L'Oreala. wszelkie te pierdoły wcześniej to była
tylko przykrywka. dopiero ta ziemia, bezprawnie przekazana, to jest to
duże bum.

amg w stanie lekkiego wścieku, bo wszystkie kanały telewizyjne i 90%
radiowych nadają to samo

1. Data: 2005-04-02 12:03:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 31 marca 2005 16:45 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> ciekawy artykul w "Forum":
>
> http://tygodnikforum.onet.pl/1221804,0,8684,923,1,ar
tykul.html

Aż się nasuwa pytanie, kto z konkurencji wysmażył taki soczysty tekścik :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-02 12:06:58

Temat: Re: ot
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 1 kwietnia 2005 22:19 użytkownik
Anna M. Gidyńska, sącząc kawkę, wyklepał:

> amg w stanie lekkiego wścieku, bo wszystkie kanały telewizyjne i 90%
> radiowych nadają to samo

I bardzo dobrze, że nadają to samo, wreszcie ktoś docenił wagę sytuacji.
Pobuszuj w internecie albo włącz National Geographic.

K.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-02 12:17:54

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 02 Apr 2005 14:06:58 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <d2m1m0$q6b$2@inews.gazeta.pl>:

>I bardzo dobrze, że nadają to samo, wreszcie ktoś docenił wagę sytuacji.
>Pobuszuj w internecie albo włącz National Geographic.

mam DVD i parę zaczętych książek. mimo wszystko, nie mieszkamy w
państwie wyznaniowym.

amg

1. Data: 2005-04-02 12:43:18

Od: "Aga" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości >
> mam DVD i parę zaczętych książek. mimo wszystko, nie mieszkamy w
> państwie wyznaniowym.

A co tu ma wyznanie wspólnego????

1. Data: 2005-04-02 12:45:53

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Apr 2005 14:43:18 +0200, in pl.rec.uroda "Aga"
<w...@t...pl> wrote in <d2m49p$c0m$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>A co tu ma wyznanie wspólnego????

papież, jak ostatnio sprawdzałam, był głową kościoła katolickiego.
och, także państwa Watykan, ale chyba nie z tego powodu newsy o jego
agonii królują we wszystkich rozgłośniach telewizyjnych i radiowych?

amg

1. Data: 2005-04-02 13:34:03

Temat: Re: EOT
Od: "Aga" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> och, także państwa Watykan, ale chyba nie z tego powodu newsy o jego
> agonii królują we wszystkich rozgłośniach telewizyjnych i radiowych?

Propnuję poczytać Spiegla, Sterna, Guardiana czy Time'a. Dla mnie EOT.

1. Data: 2005-04-03 08:07:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 2 kwietnia 2005 14:17 użytkownik
Anna M. Gidyńska, sącząc kawkę, wyklepał:

> mam DVD i parę zaczętych książek. mimo wszystko, nie mieszkamy w
> państwie wyznaniowym.
>
> amg
Wiesz co, to nie ma znaczenia, czy jesteś wierząca, czy nie i nie ma
znaczenia, w jakim państwie mieszkamy. Odszedł Człowiek, któremu ani Ty,
ani ja przez całe nasze życie nie dorośniemy nawet do pięt, bez względu na
reprezentowany światopogląd. Nawet kibice piłkarscy domagali się przerwania
meczu, kiedy się dowiedzieli, że On umiera i cały stadion pogrążył się w
refleksji i ciszy. Teraz już nie żyje, a na Twoich i moich oczach zakończył
się rozdział w historii Europy, a otworzył następny. Być może tego nie
dostrzegasz, trudno. Natomiast powinno się uszanować tego Człowieka, bo
wykraczał daleko poza swoją epokę i jestem przekonana, że za mojego życia,
nie pojawi się Polak podobnego formatu. Jestem przekonana, że stacje
telewizyjne postępują słusznie, bo tylko w ten sposób można oddać wielkość
tego Człowieka. Miliony ludzi przeżywają to bardzo głęboko. Ja też. Myślę,
że chwila jest tak doniosła, że nie godzi się jej profanować. Jeśli nie
chcesz uczestniczyć w spólnym przeżywaniu Jego śmierci, masz wiele
możliwości, tak jak sama piszesz. Ale pozwól innym pochylić się i przeżywać
i daj z siebie odrobinę szacunku i zrozumienia.
Z mojej strony EOT.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-04 18:53:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 03 Apr 2005 10:07:42 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <d2o81a$res$1@inews.gazeta.pl>:

>Z mojej strony EOT.

skoro EOT, to w zasadzie nie muszę pisać, ale dla mnie szopka medialna
trwająca od paru dni jest odrażająca. nie wypowiadam się tu w imieniu
żadnej mniejszości religijnej - bo ja jestem mniejszość niereligijna.
i mam odwagę się do tego przyznawać. mój szacunek do papieża jako do
mądrego człowieka niewiele tu zmienia.

amg po powrocie z okolicy, gdzie jakoś ludzie normalniej podchodzą do
sprawy i nikt nie strzela pokazówek z zamknięciem czego się da w celu
lepszego pokazania żałoby

[OT] facet - golenie
poszukuje szamponu
Szukam tanich olejków eteryznych!