[OT] facet - golenie

1. Data: 2005-03-31 14:25:32

Temat: [OT] facet - golenie
Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie kolezanki, co zakupic mojemu TZetowi po goleniu?
Po kazdym goleniu ma bardzo podrazniona skore, wyglada to nieciekawie :-/
Zmienial juz wszystkie mozliwe maszynki ( oprocz elektrycznej ), stosuje
pianke do golenia nivea, po goleniu balsam nivea.
Moze jest jakis sposob, zeby golenie nie mialo takich skutkow ubocznych?!?

jarzynka

1. Data: 2005-03-31 17:23:11

Temat: Re: [OT] facet - golenie
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarzynka napisał/a w news:d2h1i9$rk2$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Drogie kolezanki, co zakupic mojemu TZetowi po goleniu?

AA Oceanic Men. Żel po goleniu. Niebieska tubka.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-04-04 07:57:42

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po kazdym goleniu ma bardzo podrazniona skore,
> Zmienial juz wszystkie mozliwe maszynki ( oprocz elektrycznej )

właśnie golarka elektryczna bardzo ładnie redukuje problem podrażnień

1. Data: 2005-04-04 13:26:50

Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie golarka elektryczna bardzo ładnie redukuje problem podrażnień

Hmh... Moze TZetowi sprezentuje, czy jest cos szczegolnego, na co zwracac
uwage przy zakupie?
Wiem, ze to raczej kobieca grupa, ale moze jakies rodzynki ja czytaja i moga
poradzic.
pozdr

1. Data: 2005-04-04 13:33:57

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):

> właśnie golarka elektryczna bardzo ładnie redukuje problem podrażnień

Zalezy od skory. Moj TZ odstawil golarke elektryczna i wrocil do
zwyklych maszynek, natomiast bardzo pomogla mu wizyta u dermatologa i
jakis specyfik ,,medyczny'', a nie sklepowe balsamy.

th

poszukuje szamponu
Szukam tanich olejków eteryznych!
lumene