Prostytucja - charakter czy zawod

1. Data: 2002-09-26 09:47:34

Temat: Prostytucja - charakter czy zawod
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o opinie na powyższy temat - naukowe, paranaukowe,
osobiste wynurzenia, linki do ciekawych źródeł.
Uwaga - wszystko, co napiszecie, może być wykorzystane
przeciwko Wam!

--
Sławek [am-pm]

1. Data: 2002-09-26 10:10:52

Temat: Re: Prostytucja - charakter czy zawod
Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <Slawek [am-pm]> osmielil sie
napisac:

> Proszę o opinie na powyższy temat - naukowe, paranaukowe,

polityk - charakter czy zawod?
gleboko wierze ze wiekszosc kurew lubi to co robi
pewnie na samym poczatku
byc moze najgorszy jest ten pierwszy raz, ale potem wiadomo
redukcja dysonansu i po zawodach -
mamy kurwe z powolania.
zapewne trzeba miec odpowiedni charakter zeby wykonywac ten "zawod"
tak wiec pytanie jest pozbawione sensu

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2002-09-26 10:15:06

Od: "Emotionka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]"
> Proszę o opinie na powyższy temat - naukowe, paranaukowe,
> osobiste wynurzenia, linki do ciekawych źródeł.
> Uwaga - wszystko, co napiszecie, może być wykorzystane
> przeciwko Wam!

Ja sie na tym za bardzo nie znam, ale mysle, ze do tego zawodu trzeba miec
odpowiedni charakter... :))

Pozdrawiam wszystkich i witam bardzo serdecznie.

Ann

1. Data: 2002-09-26 10:53:01

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...achtung.pl> napisał:

> [...]
> redukcja dysonansu i po zawodach -
> mamy kurwe z powolania.
> zapewne trzeba miec odpowiedni charakter zeby wykonywac ten "zawod"

Dlaczego bez sensu? Dałaś zresztą odpowiedź. Do tego "zawodu"
mocno - według ciebie - predestynuje charakter. Na pewno jest
wiele innych zawodów, w których taka relacja jest dużo mniejsza
albo nieistniejąca.

Czy masz przypuszczenia - ale tak na poważnie - jaki to powinien
być charakter?

--
Sławek [am-pm]

1. Data: 2002-09-26 10:53:38

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emotionka" <e...@g...pl> napisał:

> Ja sie na tym za bardzo nie znam, ale mysle, ze do tego zawodu trzeba miec
> odpowiedni charakter... :))

No właśnie, ale jaki?

--
Sławek [am-pm]

1. Data: 2002-09-26 11:38:53

Od: "Matthi A. S." <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

prostytucja to zawod
k......... to charakter

co ten temat ma z psychologia wspolnego?

Pozrowienia

1. Data: 2002-09-26 11:53:01

Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] naskrobał:

>Proszę o opinie na powyższy temat - naukowe, paranaukowe,
>osobiste wynurzenia, linki do ciekawych źródeł.
>Uwaga - wszystko, co napiszecie, może być wykorzystane
>przeciwko Wam!

IMHO zawód jak każdy inny. Rodzaj usługi, a że obrósł nieco złą
sławą? Cóż z tego. Obecnie celnicy np. mają całkiem dobrą sławę, a
popatrzcie jak było za czasów rzymskich w Judei... Jak chciałeś
zobrazować doły społeczno-moralne to w jednym zdaniu stoją obok
siebie kurwa i celnik (przejrzyjcie Stary Testament).
W róznych kulturach i czasach kurtyzany były cenione. A co powiesz o
zawodzie gejszy? (Co prawda, nie musi ona świadczyć usług seksualnych
ale nadzwyczj często tak się dzieje).
Jak w każdym zawodzie i tu znajdziesz wysokiej klasy specjalistki
obok wyrobnic bez kwalifikacji z ulicy, tyrających na poboczu w upał
i deszcz. Swoją drogą to skandal, by w cywilizowanym państwie
prostytutki nie miały oficjalnego statusu zawodowego i związanej z
nim opieki państwa. Jak na razie obłuda górą, czego dowodem jest i
twoje pytanie... :)

Jacek

Jacek

1. Data: 2002-09-26 12:26:26

Od: "Wrath" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze prostytutka to zenski odpowiednik bandziora.
Cos maja wspolnego...
On idze bic - bo ma sile w miesniach- a niczego innego nie potrafi lub nie
chce mu sie:)
Ona -bo ma sile w d...e - a niczego innego nie potrafi lub jej sie nie chce
:)

A tak zupelnie powaznie- uwazam, ze zostaja prostytutkami kobitki, ktorym
czegos tam w glowie brakuje. Gdzies trybiki sie zaciely.

Ps. nie znam zadnej osobiscie, ani nie kozystalem z tzw. uslog, wiec moge
tylko teoretyzowac, bez zobowiazan :)

Wrath

1. Data: 2002-09-26 12:31:36

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <Wrath> osmielil sie napisac:

> A tak zupelnie powaznie- uwazam, ze zostaja prostytutkami kobitki, ktorym
> czegos tam w glowie brakuje.

brakuje im czegos na pewno. ale gdzie indziej.

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2002-09-26 12:32:35

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mocno - według ciebie - predestynuje charakter. Na pewno jest
> wiele innych zawodów, w których taka relacja jest dużo mniejsza

wymien takie zawody
dalej uwazam ze pytanie jest bez sensu

--
tren R
gg #1290613

Prosba o diagnoze
Re: Człowiek nie może żyć bez miłości ???
Stres szkolny
Matematyka- da sie "tego" nauczyc?
Plasterek