Prosze o identyfikacje - choroba skory.

1. Data: 2007-04-22 18:33:49

Temat: Prosze o identyfikacje - choroba skory.
Od: "zz" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktso moze wstepnie okreslic co to moze byc za choroba skory (czerwone
plamy)?
Zdjecie w linku ponizej.
http://img339.imageshack.us/img339/8918/89859955qz2.
jpg
Plec: Kobieta wiek: 26, pojawilo sie nagle (w przeciagu 1-2 dni), miejsce
wystapienia- szyja, kark.

2. Data: 2007-04-22 18:56:10

Temat: Re: Prosze o identyfikacje - choroba skory.
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zz" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
jpg
> Plec: Kobieta wiek: 26, pojawilo sie nagle (w przeciagu 1-2 dni), miejsce

Może coś więcej, swędzi? Czy był jakiś pierwszy wyprysk? Czy sie roznosi na
inne partie ciała?

3. Data: 2007-04-22 19:15:32

Od: "zz" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Może coś więcej, swędzi? Czy był jakiś pierwszy wyprysk? Czy sie roznosi
> na inne partie ciała?

Nie swedzi, z drugiej strony szyi sa dwie poodbne plamik, raczej wszystko
pojawilo sie na raz (w przeciagu dnia), na razie nie roznosi sie na inne
partie ciala.

4. Data: 2007-04-22 20:09:04

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zz" <z> napisał w wiadomości > Czy ktso moze wstepnie okreslic
co to moze byc za choroba skory (czerwone
> plamy)?
> Zdjecie w linku ponizej.

wygląda jak łupież pstry. Niech kupi Nizoral i sie umyje pianą.Plamki nie
zejdą ale nie będzie się nosić. Najcześciej takimi rzeczami mozna "zarazić"
się na solariach

5. Data: 2007-04-22 20:41:42

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawilo sie na raz (w przeciagu dnia), na razie nie roznosi sie na inne

Mi też podobnie jak koleżance wygląda to na jakiś rodzaj łupieżu, choć
dermatologiem nie jestem. Proponuję się wybrać do lekarza, pewnie rozwieje
wątpliwości i coś przepisze na pozbycie się cuda.
Podr.. A

6. Data: 2007-04-22 21:34:32

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jpg
> Plec: Kobieta wiek: 26, pojawilo sie nagle (w przeciagu 1-2 dni), miejsce

Jak dla mnie to moze być łupież pstry on własnie najczesciej umiejscawia sie
w tej okolicy poza tym moze zajac klatke piersiową-lub jesli zacznie sie
łuszczyc moze łuszczyca ale na to raczej nie wyglada
|Pozdrawiam
LL

7. Data: 2007-04-23 06:23:19

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

zz napisał:

> Czy ktso moze wstepnie okreslic co to moze byc za choroba skory (czerwone
> plamy)?

Ja miałam coś podobnego, najpierw pojawiła się jedna kropka, potem całe
stado kolejnych - bardzo podobne do tych twoich - tylko na udach i rękach.
Poszłam do dermatologa, powiedział mi co to jest (nazwy choroby nie
pamiętam, ale chyba coś wywołane jakimiś wirusami) i że to samoistnie
schodzi do 2-3 tygodni i że niczym się nie smaruje ani nie myje (bo to
bardzo tego nie lubi).
I rzeczywiście samo zeszło tak niespodziewanie jak się pojawiło (no po 3
tyg :))
Może skonsultuj z dermatologiem zanim jakiegoś środka użyjesz?

--
pozdrawiam,
Kimy

8. Data: 2007-04-23 15:27:44

Od: "Anchesenamon" <w...@w...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Może to być również łupież różowy Giberta ( przyczyną są
wirusy,wzmożoną zapadalność obserwuje się wiosną),tylko ,że ten rozsiewa się
zwykle jeszcze po tułowiu i plecach.Znika po kilku tygodniach,daje trwałą
odporność.Nie należy zbytnio się "szorować",bo sprzyja to rozprzestrzenianiu
wykwitów.Leczenie jest objawowe,czyli mazidła wg.receptury lekarskiej na
plamki oraz leki przeciwalergiczne,jeśli towarzyszy wysypce świąd.

Pozdrawiam.

9. Data: 2007-04-23 16:43:09

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anchesenamon" <w...@w...no.spam.pl> napisał w
wiadomości news:f0ij60$5dj$1@news.task.gda.pl...
> Witam.
> Może to być również łupież różowy Giberta ( przyczyną są
> wirusy,wzmożoną zapadalność obserwuje się wiosną)

nie udowodniono, że wirusy i nie jest prawdą, że wiosną

,tylko ,że ten rozsiewa się
> zwykle jeszcze po tułowiu i plecach.Znika po kilku tygodniach,daje trwałą
> odporność.

osobiście miała i po 9 latach miałam po raz drugi, czyżby ewenement ?

Nie należy zbytnio się "szorować",bo sprzyja to rozprzestrzenianiu
> wykwitów.

nie zgodzę się

Leczenie jest objawowe,czyli mazidła wg.receptury lekarskiej na
> plamki oraz leki przeciwalergiczne,jeśli towarzyszy wysypce świąd.

niestety lekarstwa konkretnego brak

podr. A

problem z terminologią - ortopedia
plamy
zapalenie gruczołu krokowego- czy jest szansa na wyleczenie?
bardzo dziwny przypadek
siniak kolo kolana