Prosze o opinie jaką zainstalować płyte grzewczą.

1. Data: 2005-05-04 09:00:00

Temat: Prosze o opinie jaką zainstalować płyte grzewczą.
Od: "Marek" <M...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów. Zastanawiam się nad zakupem
ceramicznej płyty grzewczej, jedynym hamulcem jest cena do 1500zl. Bardzo
proszę o jakieś sugestie i wskazówki, również o porady na co mam zwracać
szczególna uwagę przed zakupem. Spotkałem się z opinią, iż płyta powinna być
bez ramek, gdyż łatwiej jest podobno utrzymać ja w czystości. Wdzięczny będę
za wszelkiego rodzaju podpowiedzi w w/w temacie.
Pozdrawiam Marek.

2. Data: 2005-05-05 17:11:40

Od: "agent" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być bez ramek, gdyż łatwiej jest podobno utrzymać ja w czystości.
> Wdzięczny będę za wszelkiego rodzaju podpowiedzi w w/w temacie.

Mój wybór padł na Amicę PS2304, właśnie w sobotę zamierzam ją zamówić.
Jest bezramkowa, posiada sensorowy panel sterujący.
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=431

Rodzice od około dwóch lat posiadają model podobnej płyty
ceramicznej-bezramkowej i jeśli chodzi o utrzymanie czystości,
jest rewelacyjna. Brud nie ma się gdzie zbierać, więc i łatwiej czyścić;).
Do czyszczenia samej płyty potrzebny jest skrobak,
do którego wkłada się żyletki. Do tej ostatniej płyty niestety nie został
dołączony, rodzice posiadają go z poprzedniego modelu wolnostojącego amici.
Płytę PS2304 można kupić za około 1460 zł. Bardzo podobny model PS1030
również za te same pieniądze
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=432
.

Oczywiście myśląc o zakupie takiej płyty należy pamiętać o odpowiednim
zasilaniu;) Tego typu płyty pobierają max. do około 6-7 kW.

Pozdrawiam.

3. Data: 2005-05-06 07:49:31

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <M...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> szczególna uwagę przed zakupem. Spotkałem się z opinią, iż płyta powinna
> być bez ramek, gdyż łatwiej jest podobno utrzymać ja w czystości.

uważam, ze to jest tzw "urban legend". POsiadam płytę z ramka i nie
wystepuja zadne problemy z utrzymaniem czystosci

piekarnik Bosch - ten sam symbol - inny produkt
Czym przykleić na zimno papę na dachu?
pytanie do właścicieli zmywarek 60cm zabudowanych
Możliwość zmywania w zmywarce ?
Sofy i fotele skórzane Domo Faber