Sofy i fotele skórzane Domo Faber

1. Data: 2005-05-02 20:51:36

Temat: Sofy i fotele skórzane Domo Faber
Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś jakieś doświadczenia?

2. Data: 2005-05-05 10:07:50

Temat: Re: Sofy i fotele skórzane Domo Faber
Od: "Dry" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ma ktoś jakieś doświadczenia?

No więc tak. Jakieś 3 lata temu oglądaliśmy z żoną sofę rzeczonego
DomoFaber z pokryciem może nie skózanym ale z czegos co przypomina zamsz.
Pani w sklepie powiedziała, że czyści się to super bo jest to super
amerykańska technologia rodem z NASA i zawiera od spodu teflon, który
zapobiega "wnikaniu" plam do środka. Co za bzdury ppomyslelismy. Parę dni
później mieliśmy okazję zapytać uzytkownika takiej sofy i o dziwo powiedział
on, ze sofę utrzymuje się rewelacyjnie w czystości bo plamy zmywa sie wodą a
i obicie się za bardzo nie brudzi. Kupiliśmy później taką sofę i moje
wrażenia są takie:
1. Bardzo odporna na plamy - mamy dziecko i dwa koty - sierść się jej nie
trzyma a mam porównanie z sofą z ikea z normalny materiałem która jest
wiecznie zasyfiona.
2. Bardzo dobrze się czysci, woda z detergentem i jest git
3. Pokrycie jest bardzo trwałe - koty z pazurkami nie dały mu rady - widac
tylko z bliska
4. Jest solidnie wykonana - od 3 lat nam słuzy i nie widać śladów zużycia
5. Jest wygodna - śpi się komfortowo.
Z uwag na siłę mogę jedynie wymyślić, że skrzynia na pościel jest zbyt
niska, ale to już naprawdę trzeba się czepiać.

3. Data: 2005-05-05 16:27:45

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dry" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> No więc tak. Jakieś 3 lata temu oglądaliśmy z żoną sofę
> rzeczonego
> DomoFaber z pokryciem może nie skózanym ale z czegos co
> przypomina zamsz.

Dzięki za informacje. Czy pamiętasz może jaka to sofa?

Amnesiak

zabudowa rur z centralnego ogrzewania
Sprzet Amica strasznie sie psuje - tylko u mnie?
szafa do pracy :)
oznaczenia skór
Chcę ubezpieczyć mieszkanie. Którą firmę możecie polecić?