zabudowa rur z centralnego ogrzewania

1. Data: 2005-05-02 18:42:15

Temat: zabudowa rur z centralnego ogrzewania
Od: "aDm" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przymierzam się do zabudowania miedzianych rur z centralnego ogrzewania.
Rury położone przy ok. 12 cm od podłogi i 4 cm od ściany. Tylko czym je
zabudować?? Może ktoś z Was podsunie mi jakiś pomysł.
Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2005-05-02 20:40:01

Temat: Re: zabudowa rur z centralnego ogrzewania
Od: "MaW" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aDm" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Rury położone przy ok. 12 cm od podłogi i 4 cm od ściany. Tylko czym je
> zabudować?? Może ktoś z Was podsunie mi jakiś pomysł.

Może płytą gipsowo - kartonową a na nią ew listy przypodłogowe

Sprzet Amica strasznie sie psuje - tylko u mnie?
szafa do pracy :)
oznaczenia skór
Chcę ubezpieczyć mieszkanie. Którą firmę możecie polecić?
problem z wodą w domu