pytanie do właścicieli zmywarek 60cm zabudowanych

1. Data: 2005-05-03 15:11:59

Temat: pytanie do właścicieli zmywarek 60cm zabudowanych
Od: Piotr <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest w takich zmywarkach faktyczna szerokość kosza?
W chwili obecnej mamy zmywarkę wolno-stojącą, szerokość obudowy 60cm,
kosz 50cm, interesuje mnie jak to wygląda w sprzęcie do zabudowy.
(model Ariston ld87)

2. Data: 2005-05-03 15:54:12

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <a...@u...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> W chwili obecnej mamy zmywarkę wolno-stojącą, szerokość obudowy 60cm,
> kosz 50cm, interesuje mnie jak to wygląda w sprzęcie do zabudowy.

Sprzęt do zabudowy w środku niczym się nie różni od wolnostojącego.

3. Data: 2005-05-03 18:03:31

Od: Piotr <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> Sprzęt do zabudowy w środku niczym się nie różni od wolnostojącego.

Pytanie było o szerokość kosza...

4. Data: 2005-05-03 18:10:14

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie było o szerokość kosza...

No niczym się nie różni. Tzn. szerokość kosza jest taka sama jak w
analogicznej zmywarce nie przeznaczonej do zabudowy. A właściwie, dlaczego
kosz miałby mieć inną szerokość, jeśli wnętrze jest identyczne?
Anka - zaintrygowana:)

5. Data: 2005-05-03 18:10:55

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie było o szerokość kosza...

No przecież napisałem, że ___NICZYM___ się nie różni.

6. Data: 2005-05-03 19:40:05

Od: Piotr <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> [...]
> analogicznej zmywarce nie przeznaczonej do zabudowy. A właściwie, dlaczego
> kosz miałby mieć inną szerokość, jeśli wnętrze jest identyczne?

Mam wątpliwość, czy szerokości są faktycznie takie same, gdyż wersja
wolnostojąca już sama w sobie ma np. 60 cm wraz z obudowa, a wersję do
zabudowy wstawia sie do drewnianej szafki, ktora ma przeciez niezerową
grubość - wersja do zabdowy musi byc zatem nieco węższa, tak na zdrowy
rozum.

Czy ktos mółby podać przykładową szerokość kosza w wersji do zabudowy
zamiast udowadniac, że są to w 100% takie same urządzenia?

7. Data: 2005-05-03 19:53:31

Od: "MaW" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <a...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Czy ktos mółby podać przykładową szerokość kosza w wersji do zabudowy
> zamiast udowadniac, że są to w 100% takie same urządzenia?

51 cm - górny
52,5 - dolny

Zmywarka Bosh do zabudowy o szerokości 60 cm

MaW

8. Data: 2005-05-03 20:02:18

Od: Piotr <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaW napisał(a):

> 51 cm - górny
> 52,5 - dolny
>
> Zmywarka Bosh do zabudowy o szerokości 60 cm
>
> MaW

Dzięki!

9. Data: 2005-05-03 21:01:30

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):

> [...]
> zabudowy wstawia sie do drewnianej szafki, ktora ma przeciez niezerową
> grubość - wersja do zabdowy musi byc zatem nieco węższa, tak na zdrowy

Zabudowa wszystkich zmywarek do zabudowy jakie widziałem, polega tylko i
wyłącznie na przymocowaniu frontu drewnianego. Nie wstawia się tego do
żadnej szafki tylko bezpośrednio pod blat _MIĘDZY_ szafki. Ewentualnie
na jakims "podwyższeniu" bo są _chyba_ nieco niższe. Weź miarkę i
sprawdź że 60-tka do zabudowy ma rzeczywiście 60cm szerokości a nie mniej.

P.S. Jak Ci grupowy fachowiec od AGD mówi że się niczym nie różnią to
się nie ma co unosić tylko należy uwierzyć :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

10. Data: 2005-05-03 21:04:10

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaW napisał(a):

> Zmywarka Bosh do zabudowy o szerokości 60 cm

No właśnie, możesz powiedzieć jak to jest z tymi Bosh'ami? Który to
model jest "do zabudowy"?

Bo w oglądanym przeze mnie katalogu nie było żadnego Bosha, który miał
możliwość montażu frontu drewnianego. Można je zdaje się wstawić pod
blat po zdemontowaniu górnej pokrywy, ale biała zmywarka w ciągu szafek
psułaby mi "koncepcję" :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

Możliwość zmywania w zmywarce ?
Sofy i fotele skórzane Domo Faber
zabudowa rur z centralnego ogrzewania
Sprzet Amica strasznie sie psuje - tylko u mnie?
szafa do pracy :)