pytanie do właścicieli zmywarek 60cm zabudowanych

11. Data: 2005-05-04 09:42:49

Temat: Re: pytanie do właścicieli zmywarek 60cm zabudowanych
Od: Łukasz Radomski <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzychu napisał:

> No właśnie, możesz powiedzieć jak to jest z tymi Bosh'ami? Który to
> model jest "do zabudowy"?
>
> Bo w oglądanym przeze mnie katalogu nie było żadnego Bosha, który miał
> możliwość montażu frontu drewnianego. Można je zdaje się wstawić pod
> blat po zdemontowaniu górnej pokrywy, ale biała zmywarka w ciągu szafek
> psułaby mi "koncepcję" :)

to chyba jakiś bardzo okrojony katalog oglądałeś. przykładowy model do
zabudowy bez panela(taki jaki ja mam;) to SGV53E03EU
http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=358

Łukasz Radomski

12. Data: 2005-05-04 09:55:01

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Radomski napisał(a):
> to chyba jakiś bardzo okrojony katalog oglądałeś. przykładowy model do
> zabudowy bez panela(taki jaki ja mam;) to SGV53E03EU
> http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=358

Suuuper. Faktycznie ten folderek co oglądałem nie wyglądał zbyt okazale,
a na stronkę bosh'a jakoś jeszcze nie trafiłem. Dzięki śliczne.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

13. Data: 2005-05-04 11:32:22

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 May 2005 21:40:05 +0200, Piotr <a...@u...wp.pl> wrote:

>Mam wątpliwość, czy szerokości są faktycznie takie same, gdyż wersja
>wolnostojąca już sama w sobie ma np. 60 cm wraz z obudowa, a wersję do
>zabudowy wstawia sie do drewnianej szafki, ktora ma przeciez niezerową
>grubość -

Nie wstawia się do żadnej szafki. Zmywarka do zabudowy stoi sobie na podłodze,
pomiędzy innymi szafkami - pod blatem. Jedyna różnica to drzwiczki,
przystosowane do przykręcenia frontu.

>wersja do zabdowy musi byc zatem nieco węższa, tak na zdrowy
>rozum.

Zgadza się, ale jedynie w przypadku lodówki, ew. piekarnika.

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

14. Data: 2005-05-05 17:39:00

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu napisał(a):

> P.S. Jak Ci grupowy fachowiec od AGD mówi że się niczym nie różnią to
> się nie ma co unosić tylko należy uwierzyć :)

:)))

Możliwość zmywania w zmywarce ?
Sofy i fotele skórzane Domo Faber
zabudowa rur z centralnego ogrzewania
Sprzet Amica strasznie sie psuje - tylko u mnie?
szafa do pracy :)