Prosze o pomoc- laktacja

1. Data: 2003-06-21 19:20:00

Temat: Prosze o pomoc- laktacja
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Urodziłam bliźniaki, zaraz po ich urodzeniu nie miałam problemów z
wydzielaniem pokarmu, jednak po dwóch tygodniach jeden dzidziuś zmarł i
wtedy stracilam pokarm. Poczatkowo przy kazdym odciągnięciu mleka miałam ok.
200 ml, po tym ledwo 20 i ilość ta stale się zmniejszała. Pozostałe przy
życiu dzieciątko bardzo potrzebuje mego pokarmu, ale niestety od pewnego
czasu jest karmione sztucznie. Ciągle próbuje ściągać pokarm(ciągle
wierzyłam iż odzyskam laktacje), lecz teraz są to ledwie krople. Próbowałam
ziółek i innych "babcinych" sposobów jak: bawarka, płatki kakaowe, ziółka
itd.
Mam pytanie, czy naprawdę nie ma leku, który przywraca laktacje, zakładając
iż nawet próby ściągania pokarmu co 2 godziny tez nie skutkują?
Proszę o pomoc
Roma

2. Data: 2003-06-21 20:56:40

Temat: Re: Prosze o pomoc- laktacja
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 Jun 2003 from pl.sci.medycyna
message-id= news:bd2b5n$j91$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Mam pytanie, czy naprawdę nie ma leku, który przywraca laktacje,
> zakładając iż nawet próby ściągania pokarmu co 2 godziny tez nie
> skutkują?

Napisz do mnie email:
U...@o...pl

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

3. Data: 2003-06-21 21:51:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roma" <r...@w...pl> wrote in message news:bd2b5n$j91$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Urodziłam bliźniaki, zaraz po ich urodzeniu nie miałam problemów z
> wydzielaniem pokarmu, jednak po dwóch tygodniach jeden dzidziuś zmarł i
> wtedy stracilam pokarm.

napisz na grupe dzieci. dostaniesz wiecej inforacji od mam
ktore przez to przechodzily.
iwon(k)a

4. Data: 2003-06-22 11:56:11

Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roma" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Urodziłam bliźniaki, zaraz po ich urodzeniu nie miałam problemów z
> wydzielaniem pokarmu, jednak po dwóch tygodniach jeden dzidziuś zmarł i

Mój syn nie chciał ssać i też bardzo szybko straciłam pokarm, pomimo
odciągania i "babcinych" zabiegów. Był karmiony sztucznie i bardzo się o
niego bałam. Teraz ma 11 lat, wyrósł na potęgę, nie jest alergikiem i nie
widać u niego żadnych "złych" skutków braku mojego pokarmu. Rób co możesz,
by pokarm wrócił ale pewnie stres i zmartwienie też zrobiły swoje. Gdy się
nie uda - trudno, nie miej do siebie żalu.

Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia.

Wiewióra

5. Data: 2003-06-22 18:26:33

Od: Madja <madjam@TNIJ_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Wlaciwie prawie kazda mloda mama ma jakies problemy z karmieniem (mnie
tez to nie ominelo:-( ale po pokonaniu trudnosci karmimy sie do dzis, a
coreczka ma 10,5 miesiaca), wiec glowa do gory i...
1)przystawiaj malenstwo jak najczesciej (ssanie stymuluje wytwarzanie
pokarmu)
2)staraj sie "wyluzowac"- na ile mozesz oczywiscie
3)odwiedz koniecznie strone www.laktacja.pl
4)bardzo duzo pomocnych rad znajdziesz w archiwum grupy pl.soc.dzieci
5)jesli bedziesz nadal miala jakies trudnosci z karmieniem, skontaktuj
sie z najblizsza podarnia laktacyjna, tam na pewno fachowo poradza
(wiem, bo korzystalam).

Powodzenia!

Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie

Madja

6. Data: 2003-06-22 21:23:23

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za rady, ale nie wspomniałam iz jeszcze dzidziusia w domu nie mam i
nie wiem kiedy wroci. Byłabym szczesliwa mogac go przystawiac do piersi.
Pozdrawiam
Roma

osteosarcoma
Zbity lokiec