Prosze o pomoc w wyborze lodowki?

1. Data: 2008-09-29 10:09:23

Temat: Prosze o pomoc w wyborze lodowki?
Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja stara lodowka juz zaczyna umierac, czas ja wymienic na nowa.
Interesuja mnie lodowki firmy Siemens lub inne dobrej klasy.
Wysokosc do 200 cm, z zamrazalnikiem u dolu, klasa energetyczna A lub A+.
Ktore modele polecacie. Mam na wydaniu ok. 3500 zl

2. Data: 2008-09-29 12:12:47

Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze lodowki?
Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ktore modele polecacie. Mam na wydaniu ok. 3500 zl

ja mogę polecić Liebherr, używam na razie ponad rok i jestem bardzo
zadowolony, długo szukałem takiej żeby miała tylko dwie szuflady w
zamrażalniku (w dobie wszystkiego w sklepach) i do zabudowy, w końcu
znalazłem tą
http://www.aged.com.pl/liebherr/szczegoly-ics31130.p
hp
nie jest zbyt efektowna, ale cicha, rzadko się kompresor włącza i dobrze
chłodzi i marka też ma dobrą opinię,
kosztowała coś ~2500 pln więc możesz poszukać jakiegoś wyższego modelu -
ogólnie polecam tą markę

piotr

3. Data: 2008-09-29 14:51:29

Od: "FOX32" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Wysokosc do 200 cm, z zamrazalnikiem u dolu, klasa energetyczna A lub A+.
> Ktore modele polecacie. Mam na wydaniu ok. 3500 zl

Polecam SAMSUNG RL 44 QEUS. Mam ją już prawie dwa lata i jestem b.
zadowolony. Panelowe oświetlenie, brak tradycyjnych rurek z tyłu jako
wymienników ciepła (tył obudowy to poprostu równa blacha), szuflada z osobno
regulowaną temp., osobny nawiew zimna na każdą półkę/szuflade, silvernano,
nofrost, łatwe do czyszczenia wnętrze, nigdzie nie zbiera sie lód, no i
extra design :-)

FOX32

4. Data: 2008-10-07 11:58:53

Od: "przeKOT" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Liebherr
Tylko!

przeKOT

budowa domu w Lodzi; jak wybrac wykonawce?
Jaki odkurzacz ? (znowu - ale konkretnie)
Problem z wentylacją w łazience. Pilna sprawa
Wymiana wylacznika starego typu
blat pod umywalk